En av anledningarna till att jag ledsnade på att köra hoj. Får återuppta det när alla är 50+.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av anledningarna till att jag ledsnade på att köra hoj. Får återuppta det när alla är 50+.
50+ och frånskilda?En av anledningarna till att jag ledsnade på att köra hoj. Får återuppta det när alla är 50+.
Ja så lär det väl vara för många också.50+ och frånskilda?![]()
Ja så lär det väl vara för många också.För mig var det mer att någon var bakis, någon hade barn, någon hade inte lust osv. När man väl hade någon att köra med började det regna, typ. Jag överdriver nog lite, hade många fina körningar!
Ducatin kanske inte räddar mitt äktenskap men det förlänger det nog50+ och frånskilda?![]()
Kört Scorpion Rally och nu senaste Heidenau K60 Ranger. Scorpion Rally går att luta mer på gata, K60 något bättre off-road. Har gillat båda men osäker på vad jag kör härnästNi som kör ADV-hoj och 50/50, 60/40 eller 70/30 däck. Vilka rekommenderar ni?
Googlar man verkar Dunlop Trailmax och Pirelli Scorpion heta.
Kört två omgångar med Anakee Wild. Kanon på både asfalt och i skogen. Dock lite för kort livslängd på bakdäcket, fick ut 500 mil.Ni som kör ADV-hoj och 50/50, 60/40 eller 70/30 däck. Vilka rekommenderar ni?
Googlar man verkar Dunlop Trailmax och Pirelli Scorpion heta.
Jag provade Anakee Wild bak på min Husqvarna 701 och livslängden var fruktansvärt kort, runt 200 mil. Jag kör också Motoz nu, RallZ, och är väldigt nöjd. Är ju ett off-road däck men funkar tillräckligt bra på asfalt också.Kört två omgångar med Anakee Wild. Kanon på både asfalt och i skogen. Dock lite för kort livslängd på bakdäcket, fick ut 500 mil.
Kör nu motoz tractionator adventure. Väldigt nöjd hittils.