• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Ja så lär det väl vara för många också. 😬 För mig var det mer att någon var bakis, någon hade barn, någon hade inte lust osv. När man väl hade någon att köra med började det regna, typ. Jag överdriver nog lite, hade många fina körningar!

När man har ett jobb som går ut på att prata med människor är det fantastiskt att inte ha några vänner alls som kör hoj. Finns inget härligare än att bara dra ut och rensa skallen en timme eller två på hojen utan att behöva prata 😂

Kanske ska tilläggas att det finns småbarn hemma som också skapar viss hjärntrötthet.

Härlig rensa-skallen-tur efter jobbet ikväll
32915.webp
32920.webp

Senast ändrad:
Ni som kör ADV-hoj och 50/50, 60/40 eller 70/30 däck. Vilka rekommenderar ni?
Googlar man verkar Dunlop Trailmax och Pirelli Scorpion heta.

Ni som kör ADV-hoj och 50/50, 60/40 eller 70/30 däck. Vilka rekommenderar ni?
Googlar man verkar Dunlop Trailmax och Pirelli Scorpion heta.
Kört två omgångar med Anakee Wild. Kanon på både asfalt och i skogen. Dock lite för kort livslängd på bakdäcket, fick ut 500 mil.

Kör nu motoz tractionator adventure. Väldigt nöjd hittils.

Kört två omgångar med Anakee Wild. Kanon på både asfalt och i skogen. Dock lite för kort livslängd på bakdäcket, fick ut 500 mil.

Kör nu motoz tractionator adventure. Väldigt nöjd hittils.
Jag provade Anakee Wild bak på min Husqvarna 701 och livslängden var fruktansvärt kort, runt 200 mil. Jag kör också Motoz nu, RallZ, och är väldigt nöjd. Är ju ett off-road däck men funkar tillräckligt bra på asfalt också.

Tillbaka
Topp