• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

STORA PASSAROUNDTRÅDEN - Nu LIVE!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur går det pöjkar? Fortfarande inget napp? Jag har väntat med att anmäla mig då jag inte vill ha några sura kommentarer efter att jag kammat hem både Doxan och LLD:n..
Men om det inte dyker upp någon annan så kan jag kanske ställa upp. Jag kontaktar dig Denke!
 

topboy

Breitling
Gick det hela i stå? Jag var i och för sig inte med men det hade varit kul att se vem som plockade hem godsakerna. "Hur svårt kan det vara?"
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alla klockor och priser är på plats. Ett PM till respektive frivillig kommer under kvällen med instruktioner. Vi bör kunna påbörja utlottningarna i samband med morgondagens kenodragningar....
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Ingen info ut ännu. Det borde komma ut under dagen och vi siktar på att avsluta det hela denna vecka. Vi går just nu igenom listorna för alla deltagare...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
jnordb skrev:
Ingen info ut ännu. Det borde komma ut under dagen och vi siktar på att avsluta det hela denna vecka. Vi går just nu igenom listorna för alla deltagare...

Exakt så! Info med lottningsförfarande och kontrollistor kommer läggas upp i en separat tråd i dag. Vi kommer att köra det som tre separata lottningar kopplade till dragningen i Keno.

I idealfallet kommer dragningen ske tillsammans med Kenosändningen imorgon tisdag. :)
 
Topp