• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

Galaxy

Rolex
Det... eller så har man ett genuint klockintresse... eller både och :pompus: God kväll!
2015-01-08 23.51.37.jpg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jäklar vad sugen jag blev på en semla! När är det dags? Kan man peta i sig dom året runt utan att skämmas?
 

Genta

Cartier
Monteras de med ackuratess och esprit?


Nja, poängen är nog att de inte står och blir torra någonstans utan du beställer, därefter går de ut och skär upp bullen och anbringar mandelmassa och grädde. Grädden är också fin smak på, inget man luftblåst i någon större utsträckning.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Apropå Semlor får jag nog hålla med Spencer66 att Vetekatten slår högt. När jag tidigare jobbade på Aftonbladet så körde vi ett test med semlor från 30 kondis runtom i Sthlm, vill dock minnas att Brunkebergs vann den gången Vetekatten tvåa.. Sen var Dessert & Choklad min egna favorit.. men det var fan hugget som stucket vem som skulle vinna.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Punschgrädde är det något man kan sporta på sin semla? Jävla fint till våfflor ju. Eller skall man i såfall blanda en punschskvätt i mandelmassan?


Någon som har koll? JoberMan ?
 
Topp