Skadeglädje är den enda sanna glädjen eller vad är det man brukar man säga? Inget mot Rodgers så men Jets fanbase är rätt ”speciell”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skadeglädje är den enda sanna glädjen eller vad är det man brukar man säga? Inget mot Rodgers så men Jets fanbase är rätt ”speciell”
Dom vann mot ett av de bättre lagen. Det är mitt enda resonemangMed Wilson istället för Rodgers? Tänker inte att picket 2024 väger upp. Men utveckla gärna om det är något annat jag missar…
Varför?Är det okej att börja hålla på ett annat lag, i vuxen ålder? Hur länge ska man annars lida? Frågar givetvis åt en vän.
Är det okej att börja hålla på ett annat lag, i vuxen ålder? Hur länge ska man annars lida? Frågar givetvis åt en vän.
Never fucking mind.Varför?
Beklagar. Det där vill man aldrig se.Det var den säsongen (karriären?) det. Ha det gott!
Vår O-Line läcker som ett såll. Allt är inte DJs fel men sekvensen när Daboll kastar paddan på honom säger väl allt164 sacks
Givetvis är det en kombo av saker men just nu känns DJ som en stor del av problemet…Vår O-Line läcker som ett såll. Allt är inte DJs fel men sekvensen när Daboll kastar paddan på honom säger väl allt
”Clock management” någon?Ruggigt vad ineffektiva NYG är i RZ. Två bortkastade möjligheter med sekunder kvar i varje halva med under 5yd till end zone…
Ruggigt vad ineffektiva NYG är i RZ. Två bortkastade möjligheter med sekunder kvar i varje halva med under 5yd till end zone…
Så jäääkla frustrerande att se, även för ett Browns-fan. Jag förstår att man ibland vill överraska med något riktigt oväntat men jag tänkte bara: ”Inte kommer de väl att? Nä? De kan ju inte? Är de så dumma? Jo men se… nämen… japp!””Clock management” någon?
Eller hur?!Så jäääkla frustrerande att se, även för ett Browns-fan. Jag förstår att man ibland vill överraska med något riktigt oväntat men jag tänkte bara: ”Inte kommer de väl att? Nä? De kan ju inte? Är de så dumma? Jo men se… nämen… japp!”
Håller helt med, men vi får skylla oss själva att det kommer ner till matchens sista spel...Underlättar inte direkt när zebrorna släpper sånt här på matchens sista avgörande snap
Ändå sjukt att det var så jämnt mtp att vi saknade 4 ordinarie OL plus DJEller hur?!
Håller helt med, men vi får skylla oss själva att det kommer ner till matchens sista spel...
Eller hur?!
Håller helt med, men vi får skylla oss själva att det kommer ner till matchens sista spel...
Och ska man vara helt ärlig så var det även en solklar flagga på matchens sista spel.Ändå sjukt att det var så jämnt mtp att vi saknade 4 ordinarie OL plus DJ
Vi vann? Vi vann?! Vi vann!Giants… defense???
Var det det sista vi såg av Kirk?
En avsliten hälsena i kombination med hans ålder?
Kan Rodgers komma tillbaka så kan nog Kirk det också!En avsliten hälsena i kombination med hans ålder?
Rätt ointressant för er ifall ni äter cap i år@galácticon
Vår största cap hit borta (även om vi tydligen tar en del)Giants trade DL Williams to Seahawks for picks
The New York Giants traded defensive lineman Leonard Williams to the Seattle Seahawks on Monday.www.espn.com
Ja cappen i år är ju helt ointressant och kan det bringa en högre pick är det ju bara braRätt ointressant för er ifall ni äter cap i år