• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

IMG_6902.jpeg
Skadeglädje är den enda sanna glädjen eller vad är det man brukar man säga? Inget mot Rodgers så men Jets fanbase är rätt ”speciell”

Ruggigt vad ineffektiva NYG är i RZ. Två bortkastade möjligheter med sekunder kvar i varje halva med under 5yd till end zone…

Ruggigt vad ineffektiva NYG är i RZ. Två bortkastade möjligheter med sekunder kvar i varje halva med under 5yd till end zone…
”Clock management” någon? 😭
Så jäääkla frustrerande att se, även för ett Browns-fan. Jag förstår att man ibland vill överraska med något riktigt oväntat men jag tänkte bara: ”Inte kommer de väl att? Nä? De kan ju inte? Är de så dumma? Jo men se… nämen… japp!”

Så jäääkla frustrerande att se, även för ett Browns-fan. Jag förstår att man ibland vill överraska med något riktigt oväntat men jag tänkte bara: ”Inte kommer de väl att? Nä? De kan ju inte? Är de så dumma? Jo men se… nämen… japp!”
Eller hur?!

Underlättar inte direkt när zebrorna släpper sånt här på matchens sista avgörande snap

Screenshot_20231016-150608~2.png
Håller helt med, men vi får skylla oss själva att det kommer ner till matchens sista spel...

Tillbaka
Topp