DB15
Silver
Jävlar va luft dom fick efter en vinst... Hur gick det igår mot BroncosOkej vem av er gjorde detta…? @galácticon this you?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar va luft dom fick efter en vinst... Hur gick det igår mot BroncosOkej vem av er gjorde detta…? @galácticon this you?![]()
Svinbra… i 50 minuterJävlar va luft dom fick efter en vinst... Hur gick det igår mot Broncos![]()
Vi måste väl få andas någon gång?Jävlar va luft dom fick efter en vinst... Hur gick det igår mot Broncos![]()
Daboll fick precis sparkenVi leder alltså med 10 poäng med fyra minuter kvar. Avgå, alla. Sälj laget. Börja om i kanadensiska eller europeiska ligan. Eller bara stäng ner. Jag orkar inte mer.
Men är det verkligen han som är problemet?Daboll fick precis sparken
Vi hade 96-99% sannolikhet att vinna matchen under samtliga av de fyra senaste matcherna och förlorade alla fyra… Det är helt och hållet på HC. Sen vill jag också göra mig av med DC Bowen, Mara och Schoen men en sak i tagetMen är det verkligen han som är problemet?
![]()
Exakt, så känner jag också. Coaching under matcher är ett problem med BO är det absolut också.Vi hade 96-99% sannolikhet att vinna matchen under samtliga av de fyra senaste matcherna och förlorade alla fyra… Det är helt och hållet på HC. Sen vill jag också göra mig av med DC Bowen, Mara och Schoen men en sak i taget