Från vilket företag är den gröna kängan på andra bilden?Kängor är bra för att kunna gå igenom den svenska vintern utan att göra avkall på stil.
Några av mina kängor (blandat produktbilder och egentagna bilder)...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från vilket företag är den gröna kängan på andra bilden?Kängor är bra för att kunna gå igenom den svenska vintern utan att göra avkall på stil.
Några av mina kängor (blandat produktbilder och egentagna bilder)...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Carmina (köpt hos SkoAB)Från vilket företag är den gröna kängan på andra bilden?
Grymt snygga, du lyckas verkligen med färg och kängorCarmina (köpt hos SkoAB)
Tack!Grymt snygga, du lyckas verkligen med färg och kängor![]()
Så här i mars 6 år senare, har du dom kvar? Och om så är fallet, hur ser de ut idag?Luftar mina senaste 8111
![]()
Jag kör Lundhags Park då det är bistert väder och mina 8111 har redan en mönstrad sula som jag lade på i år faktisktDom är absolut kvar. Blir mjukare och mjukare för varje år. Funderar på att smörja in dom för första gången nu i vår. Dom kommer att bli mörkare, men jag tror att jag kommer att gilla det. Rekommenderar dock Lundhags kängor blöta, regniga, snöiga, och slaskiga vinterperioden. Om du ändå vill använda kängan under vintertid så rekommenderas en sula med mönster, annars blir det väldigt halt.![]()