Det får tiden utvisaRiktigt snygg. Vad är det du fått span på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får tiden utvisaRiktigt snygg. Vad är det du fått span på?
Urspännande!Det får tiden utvisa
Ja, om jag får CW'n såld iafUrspännande!
Bör ju gå snabbt! Den är ju galet bra.Ja, om jag får CW'n såld iaf
Så kom igen nu, jag skickar med ett svart/orange Barton Band med
Stulen? Vad hände där?Tänkte köra Mondaine idag, men den blev tyvärr stulen så det blir Steiny istället. Roade mig med att byta från Jubilee till Oyster och tycker nog att den är bättre på Oyster även om Jubileet är bekvämare. Ser betydligt mer toolig ut
... min bättre hälft såg denStulen? Vad hände där?
Hahaha, ok.... min bättre hälft såg den
Jag är monstruöst sugen, men ekonomin sätter stoppJa, om jag får CW'n såld iaf
Lägg av! hahaLite bilder på min Ward.
Vad pratar vi för pris på den?Ja, om jag får CW'n såld iaf
Fantastiskt snyggt. Väcker ett olidligt habegär... efter vantarna . Ja klockan är fin också.Lite bilder på min Ward.
Fantastiskt snyggt. Väcker ett olidligt habegär... efter vantarna . Ja klockan är fin också.
Jag reagerade också Tur att det inte var som vi befarade !Hahaha, ok.
Mycket bra! Och ja, root-beer känsla på det där.Hittade ett annat TT-jubilee i lattjolajbanlådan. Usel kvalitet men åtminstone redan justerad för min handled. Får duga i väntan på att det bra jubileet blir utbytt. Gillar verkligen utseendet med tt-länk. Lite vintage rootbeer-vibbar imo.
Gött jobbat! Krut och stubin?Vin och våld löser allt! Nu är länkjäveln kortad! Bild kommer senare
Den här busen är ju väldigt fin på deras eget läder alltså
Vin och våld löser allt! Nu är länkjäveln kortad! Bild kommer senare
Gött jobbat! Krut och stubin?
Gött jobbat! Krut och stubin?
Vinkelslip?
Ingen dålig lådaKvälls chill med en schysst oppigårds och lite klock pill..
Ett gammalt sant uttryck!Vin och våld löser allt! Nu är länkjäveln kortad! Bild kommer senare
Annars brukar vilja, våld och kronans vapenfett funka ocksåEtt gammalt sant uttryck!