Tänk på att du är ett unikumJag fattar er ingalunda gubbar. Jag bara köper och köper, säljer inget.
Tror tametusan att vi borde jämföra ingående röntgenbilder av varandras hjärnor för att komma till klarhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk på att du är ett unikumJag fattar er ingalunda gubbar. Jag bara köper och köper, säljer inget.
Tror tametusan att vi borde jämföra ingående röntgenbilder av varandras hjärnor för att komma till klarhet.
Är du säker på att du vill jämföra röntgenbilder ![]()
OT: Är det nån som ska på Ozzy i december ?

Ok!Jag fattar er ingalunda gubbar. Jag bara köper och köper, säljer inget.
Jag är benägen till att hålla med. Ska beställa ett sådant gummi men först inväntar jag ett redigt shark mesh som bör dyka upp imorgon. Det tror jag starkt på, har ju sett ett tidigare i tråden, det ser tungt ut som Marty McFly saLänk eller gummi är skitet broder
Ser att en hoper trådvänner har rekommenderat @Feskarn 's gummin så jag tar det som en god indikation !
Tror jag är något mitt emellan, köper mer säljer mindre men jag säljer och har en bild på hjärnan nånstans så kan bifoga den som referensJag fattar er ingalunda gubbar. Jag bara köper och köper, säljer inget.
Korea... det vore häftigt att äga en klocka som tillverkats i Nord Korea.
Gruppköp!
Det var ett gäng stockholmare som gav sig på att sy upp jeans i Nordkorea för en massa år sedan. Tror det var minst sagt ett jävla projekt...
Doc 'Heavy, heavy... why is everything so heavy in the future ? Is it because of the atomic wars ? 'Jag är benägen till att hålla med. Ska beställa ett sådant gummi men först inväntar jag ett redigt shark mesh som bör dyka upp imorgon. Det tror jag starkt på, har ju sett ett tidigare i tråden, det ser tungt ut som Marty McFly sa![]()
Jamenhallå, det känns mer som jag är besläktad med Joseph Merrick än något/någon annan.Tänk på att du är ett unikum.
Nja så illa är det nog inteJamenhallå, det känns mer som jag är besläktad med Joseph Merrick än något/någon annan.
Tar mig friheten att uppdatera lite.Ok!
![]()
Här är min!
Edit: Jag har heller inte sålt någon klocka, bara köpt...
Sex delen är alldeles för liten det vet vi allaTar mig friheten att uppdatera lite.
![]()
Red Star tillverkas ju på gränsen, säkert ett gäng nordkoreaner som arbetspendlar över gränsen för att skruva ihop klockorKorea... det vore häftigt att äga en klocka som tillverkats i Nord Korea.
OT: Jag ska dit.OT: Är det nån som ska på Ozzy i december ?
Om det nu inte skjuts upp igen eller bokas av helt och hållet... 
Lycko !OT: Jag ska dit.Om det nu inte skjuts upp igen eller bokas av helt och hållet...
![]()
När han fortfarande kunde sjunga. Är inte ett dugg avis.Var på Hovet 1995 längst fram
Det går inte ett enda flyg härifrån till Skandinavien just nu. Det är bra att du inte är avundsjukDet går inget passande flyg från Island?
När han fortfarande kunde sjunga. Är inte ett dugg avis.![]()
Jag tänkte att proppen kanske hinner släppa till december.... Klart att jag hade velat se Ozzy -95!Det går inte ett enda flyg härifrån till Skandinavien just nu. Det är bra att du inte är avundsjuk![]()
Jag var på Globen -98 och såg Sabbathåterföreningen. Minns det som en bra show och har för mig att Ozzy lät ok då också.Jag tänkte att proppen kanske hinner släppa till december.... Klart att jag hade velat se Ozzy -95!![]()
Hoppas verkligen att konserten blir av. Ozzy liksom, jag älskar honomJag tänkte att proppen kanske hinner släppa till december.... Klart att jag hade velat se Ozzy -95!![]()
Den är bra, riktigt bra! Är bandet ett av era pysselprojekt? Satt som en yxa i en rutten stubbe, perfektKvällspromenad
![]()
Är det där en Pokémon ?Den är bra, riktigt bra! Är bandet ett av era pysselprojekt? Satt som en yxa i en rutten stubbe, perfekt![]()
![]()
Tack tackDen är bra, riktigt bra! Är bandet ett av era pysselprojekt? Satt som en yxa i en rutten stubbe, perfekt![]()
![]()
Magiskt!Jag var på Globen -98 och såg Sabbathåterföreningen. Minns det som en bra show och har för mig att Ozzy lät ok då också.
Ja det vore riktigt kul att (hinna) se honom. Sista chansen. Sedan gör det inte ont att Judas Priest är "special guest"Hoppas verkligen att konserten blir av. Ozzy liksom, jag älskar honom
Edit: Platonisk kärlek naturligtvis.

Inte alla som kan fixa Priest som förband direkt...Magiskt!
Ja det vore riktigt kul att (hinna) se honom. Sista chansen. Sedan gör det inte ont att Judas Priest är "special guest"![]()
Har sett honom i "både och". Har han en bra dag så bjuder han på en bra show fortfarande tror jag. Och det är ju såklart kul att bara ha sett honom liveMagiskt!
Ja det vore riktigt kul att (hinna) se honom. Sista chansen. Sedan gör det inte ont att Judas Priest är "special guest"![]()

Duplomotorcykel! Går som ett spjut.Är det där en Pokémon ?
Alltså, klippen man ser från tuben är ju så bleka. Rob kör med huvudet tätt tryckt mot bröstet och förlitar sig oftast i versena på publiken. Alltså, jag älskar verkligen Judas Priest men det här är smärtsamt att uppleva.Inte alla som kan fixa Priest som förband direkt...
Faen, ansiktet såg långt ifrån att vara en duplomcDuplomotorcykel! Går som ett spjut.