Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att någon slängt in "design a wristewatch based on 75% Patek Philippe Nautilus and 25% Cartier Santos" i valfri AI-motor... ...orginellt men ändå inteNågon som haft något från Duxot?
Väl medveten om liknelsen med PP nedan men inte så att PP är realistiskt köpa ändå

Grattis! De är riktigt trevliga. Och du valde den bästa tavlan också!Denna trillade in på igår. Formex essence 39 degrade. Håller med diverse YouTubers om imponerande finish och kvalitetskänsla. Blir en kul ny bekantskap

Inte utan att man blev lite sugen på nya 36mm RZE.

Fin! Ja, är nöjd med tavlan. Velade lite mellan 39 och 41 som precis släpptes men tror jag är glad att det blev 39, blir lite mindre sportigt vilket passar mig för dennaGrattis! De är riktigt trevliga. Och du valde den bästa tavlan också!
Vi får heller inte glömma dess oumbärliga "Case Suspension System", en innovation som vi inte visste att vi behövde.

Min hälsar!

Bra val tror jag. Den såg riktigt trevlig ut! Ja, hade jag inte haft både 2 och 3 klockor för många redan så hade nog jag med klippt en. Ser fram emot att få se lite bilder sen när den anländer i alla fallSlog till på den ljusblåa halcyon för ett par dagar sedan så nu är det bara vänta 2-3 veckor om det går som det ska. Många detaljer som jag gillade och i den här prisklassen är det lättare att bara testa än om det är 10x eller 20 då man har lite mer saker att överväga.

Bra val tror jag. Den såg riktigt trevlig ut! Ja, hade jag inte haft både 2 och 3 klockor för många redan så hade nog jag med klippt en. Ser fram emot att få se lite bilder sen när den anländer i alla fall

Har testat den svarta. Helt klart värt pengarna jämfört med en del dyrare märkenNagon med erfarenhet av Tactical Frog? Lite sugen pa den har, tydligen version 4 for USD 189 pa Watchdives. Ar det vart pengarna?

Jag har byggt den här på en tactical frogNagon med erfarenhet av Tactical Frog? Lite sugen pa den har, tydligen version 4 for USD 189 pa Watchdives. Ar det vart pengarna?

Grattis! De är riktigt trevliga. Och du valde den bästa tavlan också!
Vi får heller inte glömma dess oumbärliga "Case Suspension System", en innovation som vi inte visste att vi behövde.

Min hälsar!

Nu var det längesen jag testade annat än länk, men har för mig att man var tvungen att ha böjda bandstift då det blev lite trångt annars.Fina dem där!
Hur är möjligheten till att ha andra band än deras egna?