• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_5936.jpeg

Grått ute, grått inne.. sbs piggar upp åtminstone. 😎

Denna trillade in på igår. Formex essence 39 degrade. Håller med diverse YouTubers om imponerande finish och kvalitetskänsla. Blir en kul ny bekantskap :)
IMG_7713.jpeg
Grattis! De är riktigt trevliga. Och du valde den bästa tavlan också!🙂
Vi får heller inte glömma dess oumbärliga "Case Suspension System", en innovation som vi inte visste att vi behövde.😁
ezgif-com-resize-gif.1903258

Min hälsar!👋
20220418_100908.jpg

Grattis! De är riktigt trevliga. Och du valde den bästa tavlan också!🙂
Vi får heller inte glömma dess oumbärliga "Case Suspension System", en innovation som vi inte visste att vi behövde.😁
ezgif-com-resize-gif.1903258

Min hälsar!👋
20220418_100908.jpg
Fin! Ja, är nöjd med tavlan. Velade lite mellan 39 och 41 som precis släpptes men tror jag är glad att det blev 39, blir lite mindre sportigt vilket passar mig för denna :)

Slog till på den ljusblåa halcyon för ett par dagar sedan så nu är det bara vänta 2-3 veckor om det går som det ska. Många detaljer som jag gillade och i den här prisklassen är det lättare att bara testa än om det är 10x eller 20 då man har lite mer saker att överväga.
Bra val tror jag. Den såg riktigt trevlig ut! Ja, hade jag inte haft både 2 och 3 klockor för många redan så hade nog jag med klippt en. Ser fram emot att få se lite bilder sen när den anländer i alla fall 👍

Bra val tror jag. Den såg riktigt trevlig ut! Ja, hade jag inte haft både 2 och 3 klockor för många redan så hade nog jag med klippt en. Ser fram emot att få se lite bilder sen när den anländer i alla fall 👍

Har nog också lite mer klockor än nödvändigt egentligen men klart Orisen skulle få en typ lillebror när läget kändes rätt. Bättre på att köpa än att sälja ska sägas och vet inte riktigt hur jag ska kunna ändra på det.

5HNlsMy.jpeg

Hej alla, dags att ta farväl av echo/neutra för oss på Sekvens. De var en av våra första partners och vi har haft ett bra samarbete, men tiderna förändras och vi ett annat spännande partnerskap på gång...

Så idag säljer vi ut de sista echo/neutra klockorna till 22% rabatt inkl frakt! (naturligtvis med full garanti)

Rabattkod:

echo22

🙌

Tillbaka
Topp