Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till byteslördag!Byteslördag!
automatisk Citizen med dag och datum på jubileelänk! Som rolex datejust! Men billig! Och inte alls som rolex! Skön på handleden! Once in a week-time offer!
Hur stor är den/upplevs den?Byteslördag? Den här stackaren har mest fått vila i lådan senaste tiden. Hit me.
![]()
Seiko SRPB53
Haha!Godmorgon!
Kör Ventus idag, ser med spänning fram emot dagens alla byten. Ska se om jag kan rota fram nåt lite senare! Ha en fin lördag!![]()
Jag passar på att editera min "Heads Up" nu på förmiddagen. Ändrade planer och behåller därför A-13A ett tag tillHeads up kära trådvänner!
Även om det inte alltid är micro Eller Affordable, så är det väl kutym att ge lite förtur här. Helt upp till var och en, men något jag personligen uppskattar. Har lite planer inför framtiden, med det sagt.
Dessa kommer att hamna på k&s inom en snar framtid. OM det är något av intresse så tar vi det i PM![]()
![]()
![]()
Välkommen till byteslördag!
Vad kan en sån där rackare ha för mått och ref?
Tips!
Tyck på full storlek när du lägger upp en bild så får du en stor o fin bild direkt.
![]()
Riktigt bra! Har du länk till exakt vilket band?
Blev inspirerad till kvällens första klockbyte.
(Säkert inte det sista)
Är likt @Hjelm intresserad av en länk till bandet om du har det.
![]()
Denna sneglade jag på på K&S. Hojta till om du tröttnar på den!Nyinkommet, kul testa en ”full metal” G![]()
![]()
![]()
Rätta mig om jag har fel, men ser inte Ginault Ocean Rover II mycket trevlig ut?
![]()
43/44mm vill jag minnas, haft en Padi och den bars trevligt för storleken!Hur stor är den/upplevs den?
Snyggt, den är ju grymt trevlig på jubileeLördag morgon chillin’
![]()
![]()
Lördag morgon chillin’
![]()
![]()
Just nu är det dessa två som ligger bäst till men endast som ersättning till den square jag redan har och den MM-hommage som är på väg hem då jag reducerat klockbudgeten till så nära noll det går.Det vore kul att höra vad folk har på inköpslistan. Här är två av mina som jag har haft på bevakning under en längre tid men inte slagit till på än:
Seiko SBBN035
![]()
Steinhart Vintage GMT (samma som den iirosi postade fast uppdaterad med fakepatina)
![]()
Edit: Jag skulle också vilja ha en flygare men är inte helt hundra på vad jag söker.
Vad har ni på era listor, affordable eller ej? Bilder är inte förbjudna.![]()
Just nu är det dessa två som ligger bäst till men endast som ersättning till den square jag redan har och den MM-hommage som är på väg hem då jag reducerat klockbudgeten till så nära noll det går.
Har sålt av ”allt” (3st affordables måste man väl ändå ha?) då jag blev arbetssökande i måndags...
![]()
![]()
Snyggt skött! Guldstjärna i kanten åt herr Stephen!Äntligen paket spårbarhetsutredningen och på väg. Beställde från Proximawatches, och de bokade med DHL. DHL hämtade, men paketet fastnade på deras terminal. Yi Stephen hämtade tillbaks det och bokade det med FedEx istället. Kanonservice från deras sida. Nu är det äntligen på väg.
Bild kommer efter mottagande i nästa vecka.
![]()
Det vore kul att höra vad folk har på inköpslistan. Här är två av mina som jag har haft på bevakning under en längre tid men inte slagit till på än:
Seiko SBBN035
![]()
Steinhart Vintage GMT (samma som den iirosi postade fast uppdaterad med fakepatina)
![]()
Edit: Jag skulle också vilja ha en flygare men är inte helt hundra på vad jag söker.
@FreakyLeo är väl på jakt efter en dylik.God morgon vänner!!
BytesLördag hmmm ja denna kan jag tänka mig att byta bort mot annan dykare i samma prisklass.
kan behålla den med men är vad jag kan erbjuda.
![]()
Så bra den är med den länken.Lördag morgon chillin’
![]()
![]()
Just nu på villhöverlistan..Det vore kul att höra vad folk har på inköpslistan. Här är två av mina som jag har haft på bevakning under en längre tid men inte slagit till på än:
Seiko SBBN035
![]()
![]()
Dessa dock är Geckota slut på länk och väljer mellan vit eller svartgrå tavla.Här kommer mina cravings, bildifierade.
![]()
![]()
![]()
![]()