• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lädret blev ju grymt på Certinan, very najs!
Tack så mycket:)
Ja fick med ett dressigt mycket fint rios band men detta passar lite mer till min vardag:)
Dock bygger closed loop lite mycket. Men coolt:cool:
15912570778448205201388178139310.jpg
15912570918554756834124715535397.jpg
15912571027899085672752477414159.jpg

Som sagt sällan jag har kavaj ändå. Tro det kan bli en favorit :)

Sen precis som vissa länkar så är det lite knepigt att få över handen. Men vad bekvämt det är när det sitter på.
Otroligt skönt läder. Känns dessutom väldigt premium att special beställa till sig själv. Återigen stort tack @SpaceAce

Har slutat samla på tvspel, priserna har gått upp allt för mycket på dom roliga grejerna så det är inte värt längre :( Samt att jag känner att jag borde spela igenom det jag har innan jag köper mer. Gör dock ett undantag när The Last of Us 2 släpps :D
Själv har jag fastnat i Zelda breath of the wild. Det är ju ett löjligt bra spel.. Har nog aldrig varit med om ett bättre när jag tänker efter..brukar lira med 7 åringen så jag får lite hjälp.. :D

SKX FTW! :)
Har 2st 013, en helt mint och en som jag moddat med gulbrun lume, rejält ghostad bezel och allmänt beat-up intryck. Gick lite överstyr dock, så det kanske får bli en till... :rolleyes:
Älskar Seiko och är rörd över hur en så simpel diver blivit så unisont accepterad och älskad inom klockvärlden, även den mest hårdföre Patek-fan-boi:en eller Rolle-nissen ger en gillande nick till en SKX eller annan kult-diver från Seiko.
Men så är ju också Seiko en av dom absolut största och mest kunniga i branchen.

Anyway, mini-rant över, over to you gents.
Du får gärna posta bild på modden! Låter spännande:happyhappy:

Tackar! Ja den är grym. Keepernivå :) Man kan känna sig lugn med kvartsverket också för att det har funnits sedan 1988 med några småförbättringar genom åren. Finns klockor från den tiden med det verket som fortfarande går som de ska :)
ETA G10? Då kan du vara lugn, har en 90-talare själv med det verket som tickat på fint hela tiden :D

Ps5 kommer säkerligen att ligga på runt 5-6 tusen kronor, helt ok pris för att få en konsol du slipper uppgradera. Med lite tur håller den fram till att nästa konsol släpps.
Last of us 2 ska släppas 19:e juni.
Förhandsbokningen ligger på 9990kr, tror den kommer leva på ps4an ett bra tag men de e ba mina spekulationer

Tillbaka
Topp