Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Husets boarea blir 560 m2? :OKör på med Bradner idag med tavlan gör mig glad.
Ingen dålig utsikt från platsen där ett hus ska byggas på 560m2
![]()
![]()
Det hör väl till med en 23-miljonerstomt? Annars får man ju skämmas inför grannarna.Husets boarea blir 560 m2? :O
Hade inte sett priset då. Men shit alltså. It’s a Mad World.Det hör väl till med en 23-miljonerstomt? Annars får man ju skämmas inför grannarna.![]()
Inte Damaskon iaf....Vilken klocka pratar du om nu?![]()
Jag beställde en BOR och en 1171 igår, den ska gå iväg idag enl. info jag fått.De har börjat skicka internationellt igen men friskriber sig från långa leveranstider. De säger att det kan ta upp emot 1 mån eller mer att få paketen iom att USPS är långsamma. 1035 länken kommer att finnas att beställa om ca. 10 dagar![]()
Hade inte sett priset då. Men shit alltså. It’s a Mad World.

280m2 per våning.Husets boarea blir 560 m2? :O
Ja. OT för tråden och forumet, men ... ja. Mad World. Sjuka kontraster ibland.Allt är ju relativt, för en del är det som att tanka bilen en måndag fast de fyller sin yacht med bensin för en halv miljon istället för som en annan sin bil med 500kr på OK/Q8![]()
Men du tjenare den var inte dum den du!Hämtat paket som innehöll denna pärla.
![]()
![]()
Fin, kul!Hämtat paket som innehöll denna pärla.
![]()
![]()
Varför så negativ mot den stackars Swatchen, de är ju så mysigaSuttit nu på BALLEN, avnjutit en kaffe o läst igenom de 100+ inlägg man missat. Kan man be om en mysigare morgon?
![]()
På armen sitter en swatch som blivit utfryst, och det kommer den fortsätta att vara. Om någon är sugen så kan vi fixa ett kompispris![]()

Fina bilder! Som alltid.För alla som funderat på en sådan här.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Så bra. Tycker själv att ryssarna är lite roliga men inte beställt något då jag är osäker på kvalitén? Känns som vissa modeller är super och andra inte.Startar upp veckan med Grodmannen, fått aningens blodad tand på ryssarna (igen). Är ganska säker på att det kommer fler inom kort
![]()
Ja, visst är det så. Beställde efter att ha skummat igenom trädens första 100 sidor.Grattis! Riktig microklassiker det där.![]()
Jag har samma problem. Jag fotar med en IPhone SE och bilderna blir ofta men inte alltid roterade. Fattar inte varför
/ P
Låter som att min herre är en nöjd köpare? Fin klocka!
Min knöl är mega stor så har lite problem med bra passform spec med länk,men även boett är ganska rak.Fin, kul!
Ingen kritik men boetten ser väldans "rak" ut och dinglar i luften eller är det fotot som luras?
TackSå bra. Tycker själv att ryssarna är lite roliga men inte beställt något då jag är osäker på kvalitén? Känns som vissa modeller är super och andra inte.
Just ja, glömde din ökända knölMin knöl är mega stor så har lite problem med bra passform spec med länk,men även boett är ganska rak.
![]()
Länkarna är generellt bedrövliga. Väger som ett Nato ungefär.Tack
Det är väl mest finish som saknas kan jag tycka men samtidigt del av charmen, kvalle kan ju innebära lite olika beroende på hur man resonerar. Har själv aldrig lyckats paja en Vostok och har ändå haft ett gäng under åren.
Kör på bara och bilda dig en egen uppfattning, trots allt kaffepengar vi snackar om![]()
Fotar lite nuJust ja, glömde din ökända knöl
Orkar du bjuda på en bild från sidan (på klockan alltså)?
Ja det känns precis som förväntat!Ohlala.. snyggtNöjd?
Jag har en likadanMin knöl är mega stor så har lite problem med bra passform spec med länk,men även boett är ganska rak.
![]()
Ja länkar och band är rena skräpet. Eller ja, vet ingenting om Vostok Europe men det gäller nog de flesta ryssar i segmentet.Länkarna är generellt bedrövliga. Väger som ett Nato ungefär.
Det har stoppat mig. Fanns en åf i Linköping förr. Åtminstone för Vostok Europe.
Var där och nöp lite i dom, men länkarna satte stopp.
Nu visade det sig att det går att byta band på sin klocka, så det gör kanske inte så mycket när allt kommer omkring. Seiko säljer ju också pissiga länkar har jag hört.![]()
Är din med stor som en vindruva?Jag har en likadanknöl alltså..