• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Startar semestern med CB :)
8975F365-710C-4C53-8C2B-2351D5771A8E.jpeg

Grattis! Riktig microklassiker det där. :)
Ja, visst är det så. Beställde efter att ha skummat igenom trädens första 100 sidor.

Jag har samma problem. Jag fotar med en IPhone SE och bilderna blir ofta men inte alltid roterade. Fattar inte varför

/ P

Har oxå SE. Kvadrat redigerar bilderna för att få dem rätt.

Låter som att min herre är en nöjd köpare? Fin klocka!

Ja! Gillar de varma tonerna! Hade dock föredragit helmatt tavla. Nu har den legat med lite ägg för att döva blänket lite. Provar @Von s slitna läder som han skickade till mig.
71D28704-D67A-4ABD-909D-CCBDF344709B.jpeg

Så bra. Tycker själv att ryssarna är lite roliga men inte beställt något då jag är osäker på kvalitén? Känns som vissa modeller är super och andra inte.
Tack :)
Det är väl mest finish som saknas kan jag tycka men samtidigt del av charmen, kvalle kan ju innebära lite olika beroende på hur man resonerar. Har själv aldrig lyckats paja en Vostok och har ändå haft ett gäng under åren.
Kör på bara och bilda dig en egen uppfattning, trots allt kaffepengar vi snackar om ;)

Tack :)
Det är väl mest finish som saknas kan jag tycka men samtidigt del av charmen, kvalle kan ju innebära lite olika beroende på hur man resonerar. Har själv aldrig lyckats paja en Vostok och har ändå haft ett gäng under åren.
Kör på bara och bilda dig en egen uppfattning, trots allt kaffepengar vi snackar om ;)
Länkarna är generellt bedrövliga. Väger som ett Nato ungefär.

Det har stoppat mig. Fanns en åf i Linköping förr. Åtminstone för Vostok Europe.
Var där och nöp lite i dom, men länkarna satte stopp.:oops:

Nu visade det sig att det går att byta band på sin klocka, så det gör kanske inte så mycket när allt kommer omkring. Seiko säljer ju också pissiga länkar har jag hört.:rolleyes:

Länkarna är generellt bedrövliga. Väger som ett Nato ungefär.

Det har stoppat mig. Fanns en åf i Linköping förr. Åtminstone för Vostok Europe.
Var där och nöp lite i dom, men länkarna satte stopp.:oops:

Nu visade det sig att det går att byta band på sin klocka, så det gör kanske inte så mycket när allt kommer omkring. Seiko säljer ju också pissiga länkar har jag hört.:rolleyes:
Ja länkar och band är rena skräpet. Eller ja, vet ingenting om Vostok Europe men det gäller nog de flesta ryssar i segmentet.

Tillbaka
Topp