Haha
Den slår inte mig som varit vid Ringhals idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha
Fråga experten @FreakyLeo !Haha
Den slår inte mig som varit vid Ringhals idag
Kan ha varit inbillning men jag tyckte nog att den vanligtvis så trötta lumen på min Vostok lös betydligt bättre dåFråga experten @FreakyLeo !
Man skulle ta och smygtälta ett par veckor bredvid reaktor 4Kan ha varit inbillning men jag tyckte nog att den vanligtvis så trötta lumen på min Vostok lös betydligt bättre då![]()
HahaKan ha varit inbillning men jag tyckte nog att den vanligtvis så trötta lumen på min Vostok lös betydligt bättre då![]()
Var den nya sarkofagen på plats när du var där ?Kan ha varit inbillning men jag tyckte nog att den vanligtvis så trötta lumen på min Vostok lös betydligt bättre då![]()
Jo det vill jag bestämt minnas.
Jaha, då har det väl skjutits upp eller nått. Illa.Jo det vill jag bestämt minnas.
Det var den, de hade puttat den över reaktorn, men den var inte färdig. Jag var där 2017.Var den nya sarkofagen på plats när du var där ?
vad betyder ninjaskrift?Måste ju dock bara säga att jag gillar ju inte allt, det måste ju ha något värde och ninjaskrift gillas ju inte heller.
Jaha, då har det väl skjutits upp eller nått. Illa.![]()
Måste ösa lite kärlek på er! Fan vad bra driv det har varit på tråden dom senaste dagarna.
Skönt med uppslutning när ni ninjorna dyker up
Vad v
vad betyder ninjaskrift?
Verbal karate?
Ser ut som en sporthall haha.
Och jag en svart. Kanske det bara är deras site som krånglar. Ja, det tror jag på nuSkit... jag som redan gjort plats i lådan för en blå
Bra inställningOch jag en svart. Kanske det bara är deras site som krånglar. Ja, det tror jag på nu![]()
Ok, tack för pushenBra inställningGå nu och lägg dig så du orkar posta paket imorgon
![]()
![]()
Det får väl bli ett förskott på arvet då tänker jag?Farsan ska släppa iväg sin Whitefox med moddade visare av herr Malm själv. One of a kind klocka. Jag diggar den starkt men gått in i mitt köpstop för denna sommar.
![]()
Det här går inte. Jag kan/får/borde verkligen inte handla mer den här månaden. Eller året för den delen. Det borde finnas en speciell fulfilterknapp som tar bort alla vackra pjäser. Skulle iofs bli tomt då..
Jag kan/får/borde egentligen inte heller handla mer men fasen vad tråkigt det är att vara förnuftig.Har ju redan tröttnatFast vill nog spara det ifall det kommer något... Fast jag ska ju inte köpa något på ett tag ju, har jag sagt... Varför känns det som om att jag målar in mig i ett hörn nu
![]()
Shoppinginjapan accepterar bitcoin och ger dessutom 2% rabatt om man betalar med det. G-shock kanske är något för dig som gillar stora klockor?Är det någon som vill sälja en klocka till mig och få betalt i Bitcoin? Hade varit kul att köpa något för dom någon gång... Har Ethereum också om det smäller högre.![]()
Skönheten och odjuret.
Förstår vad du menar, det är väldigt givande att ge (höhö) men glöm aldrig bort att unna dig själv ibland.Jag försöker leva efter min salige farfars livsmotto. Han var generös mot andra, men sparsam när det gällde honom själv. Han var och är min största förebild i livet.
Tack så mycketDet får väl bli ett förskott på arvet då tänker jag?
Jag kan/får/borde egentligen inte heller handla mer men fasen vad tråkigt det är att vara förnuftig.Om någon behöver lite hjälp på traven med självbedrägeriet för att kunna öppna plånboken och lätta på samvetet så kan man alltid tänka på alla dessa människor som röker eller snusar upp 20 papp om året. Redan där har man ju en (eller flera) gratis klocka om året.
Shoppinginjapan accepterar bitcoin och ger dessutom 2% rabatt om man betalar med det. G-shock kanske är något för dig som gillar stora klockor?
Skönheten och odjuret.
Förstår vad du menar, det är väldigt givande att ge (höhö) men glöm aldrig bort att unna dig själv ibland.P.S. Fantastiskt fin Cartier och en otroligt fin gåva!
I am with you. Jag tänker alltid på höna.Han/hon (avskyr hen)
”Var går man in för att lira lite boll? Hittar inte ingången.”Ser ut som en sporthall haha.
Fantastiskt bra och fyndigt
Vi borde ha en veckokalender också:
Måndag -
Tisdag - Plagiattisdag
Onsdag - Bronsdag
Torsdag -
Fredag -
Lördag - Seiko Saturday
Söndag -
Förslag på andra roliga dagar?Torskdag för dykare (eller day-date homager med bilhandlarhäng)? Mikromåndag?