• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet :D
61D51816-12F0-4382-8626-FEFABA2153C4.jpeg
A64DCA79-22F7-4524-836F-90841494D456.jpeg
Röstar på den första. Tror den kommer sitta bättre på dig.

Den är med :)
Kolla sida 2440, post nr 14 för senaste revidering.

Du vet att du har "permalinks" va? T.ex. denna . Om du kör på en dator eller stor skärm så ser du den som en brädgård och ett litet nummer längst ned till höger i inlägget, till höger om anmälknappen. På min mobil ser jag det dock bara om jag kör med liggande skärm, inte med stående.

Du vet att du har "permalinks" va? T.ex. denna . Om du kör på en dator eller stor skärm så ser du den som en brädgård och ett litet nummer längst ned till höger i inlägget, till höger om anmälknappen. På min mobil ser jag det dock bara om jag kör med liggande skärm, inte med stående.
Ah, jag kör alltid stående skärm och IPhone, inte konstigt att jag ej lagt märke till detta :confused:

Tillbaka
Topp