Röstar på den första. Tror den kommer sitta bättre på dig.Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röstar på den första. Tror den kommer sitta bättre på dig.Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Trasher, Trasher, thrasher!Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Ja o lite kul med ny design.Röstar på den första. Tror den kommer sitta bättre på dig.
Den är coolTrasher, Trasher, thrasher!blir ju första på forumet med den!
Fantastiskt bra och fyndigt
Vi borde ha en veckokalender också:
Måndag -
Tisdag - Plagiattisdag
Onsdag - Bronsdag
Torsdag -
Fredag -
Lördag - Seiko Saturday
Söndag -
Förslag på andra roliga dagar?Torskdag för dykare (eller day-date homager med bilhandlarhäng)? Mikromåndag?
Hade lätt valt Horizons.Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Du har en poäng där och tror ej jag sett annat än länk på den ännu.Hade lätt valt Horizons.
Vet inte om de underligt utformade ändlänkarna på Tresher diskuterats? Kommer det inte se konstigt ut om man vill köra annat än länk?
Thresher är mycket coolare.Då har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Den var braTwo-tone Thursday? Eller tvåtons-torsdag.![]()
Coolt vilken färg?Thresher är mycket coolare.
Nu har ju jag beställt en Thresher så jag är väl iofs lite partisk...![]()
Vet ju inte heller, kanske blir skitbra men det är lite oharmoniskt formspråk på hela boetten kan jag tyckaDu har en poäng där och tror ej jag sett annat än länk på den ännu.
Coolt vilken färg?
Den svarta. Men det var ett svårt val, både blåa och gröna är ju ruggigt fina.Coolt vilken färg?
Jag röstar på den övre, riktigt trevlig modellDå har jag kommit fram till att det står mellan dessa 2 om jag inte backar ur är ju en velpelle som ni vet
![]()
![]()
Vi får inte glömma byteslördag hellerTwo-tone Thursday? Eller tvåtons-torsdag.![]()
Den är medVi får inte glömma byteslördag heller
Den är med
Kolla sida 2440, post nr 14 för senaste revidering.
Ah, jag kör alltid stående skärm och IPhone, inte konstigt att jag ej lagt märke till dettaDu vet att du har "permalinks" va? T.ex. denna . Om du kör på en dator eller stor skärm så ser du den som en brädgård och ett litet nummer längst ned till höger i inlägget, till höger om anmälknappen. På min mobil ser jag det dock bara om jag kör med liggande skärm, inte med stående.
Jag och teknik är en ytterst Bad romance tyvärr.Grattis, då har du lärt dig nåt idag med.![]()
Ah, jag kör alltid stående skärm och IPhone, inte konstigt att jag ej lagt märke till detta![]()
Svart är alltid bra neutral.Den svarta. Men det var ett svårt val, både blåa och gröna är ju ruggigt fina.
Har varit typ OWG med min svarta BB36 på sistone, det spelade förmodligen in på färgval.
Där ser man, tackPå stående skärm är tidstämpeln i inlägget länken![]()
Det finns det garanterat MFan, undrade jag också. Mycket bra smak min herre. Finns det nån hommage på den tro?![]()
Jo du har säkert rätt, svårt att se på bilderna och även i videon du länkade