• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Just det såg denna bild idag med på Thresher ganska klossig :)
7883283D-ABC9-4A38-945E-AA78EFB3A353.jpeg
Grym pjäs.

Jag vet inte om det är så, men jag har fått för mig att det är samma som cousinsuk har i sitt sortiment. Var även inne på LocalTime och där påminner med de flesta banden väldigt mkt om cousins.
Vet såklart inte säkert men produktbilderna är typ samma. Rörigt kanske :confused: men ni fattar :bag: @Silverglantz @kreacon
Aha! Ok hur är dem då? Mjuka, goa och en svag doft av vanilj?

Aha! Ok hur är dem då? Mjuka, goa och en svag doft av vanilj?
De är enligt mig mer än ok för det priset. Mer eller mindre identiskt till utseendet på ISOfrane. Doftar väldigt svagt vanilj. Borealis är något mjukare än ISOfrane. Kan ha att göra med att det är något tunnare med. Så summan av kardemumman, köp och testa via cousinsuk. Finns svart spänne med som passar om du kollar runt lite. OM du vill ha det såklart :)
Edit: Det är alltså inte lika mjukt som Borealis men mjukt nog enligt mig :p Och det går alltid att koka med :)

De är enligt mig mer än ok för det priset. Mer eller mindre identiskt till utseendet på ISOfrane. Doftar väldigt svagt vanilj. Borealis är något mjukare än ISOfrane. Kan ha att göra med att det är något tunnare med. Så summan av kardemumman, köp och testa via cousinsuk. Finns svart spänne med som passar om du kollar runt lite. OM du vill ha det såklart :)
Edit: Det är alltså inte lika mjukt som Borealis men mjukt nog enligt mig :p Och det går alltid att koka med :)
Tack för utförlig utvärdering! God natt!

Förlåt! Såg inte att du hade citerat mig förens jag läste tråden, igen. Du vet det går så fort här inne att man inte hinner med. Men här är ett gruppfoto. Vill ner till tre men vet inte vilka jag ska spara. :(
Vet dock att Skx013 och Srpd61an som bägge ligger utanför lådan ska säljas.

Den där Citizen dykaren har stabil plats, den är inte enbart från samma födelseår som mig, utan samma födelsemånad också!
EAD384B6-0CB3-4122-947B-1BE5383FA3AD.jpeg
Spontant känns nedre raden som bra kandidater.

Tillbaka
Topp