Grym pjäs.Just det såg denna bild idag med på Thresher ganska klossig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym pjäs.Just det såg denna bild idag med på Thresher ganska klossig
![]()
Nu blandar du ihop freedag med tiggartorsdag.![]()
Läggdags nr #2
Hittade random effekter på telefonen.
![]()
Aha! Ok hur är dem då? Mjuka, goa och en svag doft av vanilj?Jag vet inte om det är så, men jag har fått för mig att det är samma som cousinsuk har i sitt sortiment. Var även inne på LocalTime och där påminner med de flesta banden väldigt mkt om cousins.
Vet såklart inte säkert men produktbilderna är typ samma. Rörigt kanskemen ni fattar
@Silverglantz @kreacon
Hur ska jag någonsin kunna bli nöjd med min latjolajbanlåda när det flashas sånahäringa paketöppningar?! Riktigt piggt och somrigt. Snyggt fångat. Mummel.Läggdags nr #2
Hittade random effekter på telefonen.
![]()
Jag tippar på att...Edit: är den vänstra en ödla med blöja på?![]()
Äkta zelosanda! I like. Förresten, vad var det för oranget tropic du posta häromdagen? Eller blandar jag ihop nu?Just det såg denna bild idag med på Thresher ganska klossig
![]()
De är enligt mig mer än ok för det priset. Mer eller mindre identiskt till utseendet på ISOfrane. Doftar väldigt svagt vanilj. Borealis är något mjukare än ISOfrane. Kan ha att göra med att det är något tunnare med. Så summan av kardemumman, köp och testa via cousinsuk. Finns svart spänne med som passar om du kollar runt lite. OM du vill ha det såklartAha! Ok hur är dem då? Mjuka, goa och en svag doft av vanilj?
Om du menar detta band så är det ett Borealis,ganska tjockt men jag gillart.Äkta zelosanda! I like. Förresten, vad var det för oranget tropic du posta häromdagen? Eller blandar jag ihop nu?
edit nej jag blandar inte ihop.
Tack! Ser ut som en perfect match i mina ögon.Om du menar detta band så är det ett Borealis,ganska tjockt men jag gillart.
![]()
Tack för utförlig utvärdering! God natt!De är enligt mig mer än ok för det priset. Mer eller mindre identiskt till utseendet på ISOfrane. Doftar väldigt svagt vanilj. Borealis är något mjukare än ISOfrane. Kan ha att göra med att det är något tunnare med. Så summan av kardemumman, köp och testa via cousinsuk. Finns svart spänne med som passar om du kollar runt lite. OM du vill ha det såklart
Edit: Det är alltså inte lika mjukt som Borealis men mjukt nog enligt migOch det går alltid att koka med
![]()
Förlåt om det blir lite rörigt ibland, men försöker dela med mig av mina egna erfarenheter och då kan det tyvärr bli så. Hjärnan har så mkt information som ska ut på samma gångTack för utförlig utvärdering! God natt!
Det är väl exakt det man är ute efter när man frågar kring någons erfarenhet av ett band eller klocka!Förlåt om det blir lite rörigt ibland, men försöker dela med mig av mina egna erfarenheter och då kan det tyvärr bli så. Hjärnan har så mkt information som ska ut på samma gång![]()
Hade över 10 sidor att läsa ifatt perfekt när familjen sover
Bild från tidigare idag.
![]()
Stämmer
Spontant känns nedre raden som bra kandidater.Förlåt! Såg inte att du hade citerat mig förens jag läste tråden, igen. Du vet det går så fort här inne att man inte hinner med. Men här är ett gruppfoto. Vill ner till tre men vet inte vilka jag ska spara.
Vet dock att Skx013 och Srpd61an som bägge ligger utanför lådan ska säljas.
Den där Citizen dykaren har stabil plats, den är inte enbart från samma födelseår som mig, utan samma födelsemånad också!
![]()
Coolt ändå. Men vad gör de egentligen? Lite svårgreppat tycker jag.Frimurarna bryr jag mej inte så mycket om, varit inbjuden att bli medlem ett par gånger men tackat nej...
Jag kan visa hur man vinner ubåts-tävling med bäska!Jag bjuder in mig själv. Bidrar med att ha en snabbkurs i att göra en Lenny pose, samt tar med Norrlands
Äger världen, har du missat det?Coolt ändå. Men vad gör de egentligen? Lite svårgreppat tycker jag.
Men jäklarns vilken najs!
Inte alls tokig den där
Jag tror jag harGod morgon tråden! Någon som har ett 24/22 läder som ligger och skräpar som kan avyttras mot en rimlig peng?![]()