• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kul köp, har du både den och bronsaren nu, bra kombo! Gillar dina videos väldigt mycket, sköna alternativ till andra reviews.
Tack så mycket! Tänker att ibland vill man kanske bara titta lite närmre utan att höra någon prata :)

Riktigt fin! Och sån jefla bild! :)
Tack så mycket! :)

Den där har du ju tagit från deras eghen hemsida ;)
Höhö, eller var det tvärtom? Kommer inte riktigt ihåg :)

B78B77C2-A9B1-4C53-9537-554F817206A8.jpeg

Testar ny färgkombo inspirerad av @cjperry bronsare.
Snyggt! Velat testa en Yema länge nu.

God morgon tråden.
Idag blir det en affordable Casio när det ska bakas bullar med lillen :) hans första bullbak med pappa. Kan sluta hur som helst :woot:
Ger även en heads up om att denna kommer att läggas ut på köp och sälj lite senare, givetvis får microbröder fin rabatt!

IMG_20200717_081424.jpg

Får jag gissa fritt så tror jag att han menar till @thewordfox som skrev att ryktet föregår honom. Jag gissar i nästa steg att ryktet är att han inte säljer så ofta (läs aldrig) och att @Equilibrium därför inte ska hoppas på för mycket :)

Nu har jag killgissat klart
Bajs säger jag :hungover:
Okej @thewordfox stämmer detta ?
Isåfall måste jag ju börja leta annorstädes.

Tillbaka
Topp