Eller kanske:Eller som horan sade ’Morgonstund har pung i mun’.
"Morgonstånd och pung i mun"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller kanske:Eller som horan sade ’Morgonstund har pung i mun’.
Ingen lapp i brevlådan och inget mail så jag tror att jag kom undan med det!Det där slår aldrig fel. Väntar man hemleverans får man ta mig fan inte ens springa in och pissa för då har de helt plötsligt varit där och gjort ett leveransförsök.
Ingen lapp i brevlådan och inget mail så jag tror att jag kom undan med det!
Tack, det är från Farer.Snyggt. Vad är det för band?
Tack! Blev nöjd med det.Riktigt bra det där!
Fan vad jag gillar våfflan! Lyftes enormt av orginaspännet! Kommer från tid & ting.
Får jag gissa fritt så tror jag att han menar till @thewordfox som skrev att ryktet föregår honom. Jag gissar i nästa steg att ryktet är att han inte säljer så ofta (läs aldrig) och att @Equilibrium därför inte ska hoppas på för mycket
Nu har jag killgissat klart
Det är tyvärr sant. Jag gör som du och köper bara klockor jag tänkt behålla
Jag får ta och knata till Bjarni och höra mig för om han kan skaka fram en ur rockärmen. Vad är det för referensnummer ?Det är tyvärr sant. Jag gör som du och köper bara klockor jag tänkt behålla
Men du är helt klart först på Pac-Man om den ska bort
Har någon en artefakt made in Östtyskland ?
Och den lever och frodas vidare i min ägo! Nu får man jaga bronslänk i framtiden.Häftigt! Zelos visar lite mer på kommande brons-länk. Skall vara en gjord för kommande 40mm brons Swordfish, sen en 22mm med raka ändlänkar. Skulle behållit min Teal Swordfish
""First bronze bracelet samples are in! They have a 2 part construction to prevent contact with your skin. These are made to fit the 40mm bronze swordfish that are in production. Samples have a pvd steel clasp but will be changed to a bronze clasp cover and flip lock. Inner workings will be made from steel.
I tried a light forced patina on one of them and it turned out pretty cool!
22mm straight endlink bracelets are in production too based on your requests and should fit older bronze models""
fan vad bra lösning så man slipper bli grön!Häftigt! Zelos visar lite mer på kommande brons-länk. Skall vara en gjord för kommande 40mm brons Swordfish, sen en 22mm med raka ändlänkar. Skulle behållit min Teal Swordfish
""First bronze bracelet samples are in! They have a 2 part construction to prevent contact with your skin. These are made to fit the 40mm bronze swordfish that are in production. Samples have a pvd steel clasp but will be changed to a bronze clasp cover and flip lock. Inner workings will be made from steel.
22mm straight endlink bracelets are in production too based on your requests and should fit older bronze models""
Bra fråga...Men jag skulle säga gummi! Det fastnar absolut ingenting på det. Och keepers eller bandhållarna rör sig inte alls, vilket jag kan reta mig på på många band!Snyggt! Hur är materialet, är det silikon eller gummi?
Häftigt! Zelos visar lite mer på kommande brons-länk. Skall vara en gjord för kommande 40mm brons Swordfish, sen en 22mm med raka ändlänkar. Skulle behållit min Teal Swordfish
Bra fråga...Men jag skulle säga gummi! Det fastnar absolut ingenting på det. Och keepers eller bandhållarna rör sig inte alls, vilket jag kan reta mig på på många band!
Jag hoppas att även din luktar gott....annars kan det bli jobbigt i ett litet tältHemestern fortsätter Förhoppningsvis roar denna ungarna ett par dagar framöver. Om inte flyttar jag å frugan in istället.
Det är ändå bra att veta att den kom till ett bra hem . Jag får skaffa den kommande brons-Swordfishen med denna länk för ytterligare tröstOch den lever och frodas vidare i min ägo! Nu får man jaga bronslänk i framtiden.
Det kunde man ju ge sig faan på
Eftersom tealen finns kvar, kan det vara en thresher alltså?! Blir spännade att se bilder... (om det nu är en).Paket från Zelos på Måndag dock är jag inte hemma men får nog åka hem o tvätta då
Skynda och lek..Här har vi den! Ganska cool. Ska leka lite med den först innan jag berättar vad jag tycker