Surt. Vilket land är det skickat ifrån?Det kunde man ju ge sig faan på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Surt. Vilket land är det skickat ifrån?Det kunde man ju ge sig faan på
HollandSurt. Vilket land är det skickat ifrån?
Men gud vad hemskt. Man vill ju ploppa ut sina ögon med en tesked när man sett det där.Edit: Glömde inflika att ‘turbinbladen’ rullar fritt runt inne i klockan.
Då rekommenderar jag inte den här till dig.Men gud vad hemskt. Man vill ju ploppa ut sina ögon med en tesked när man sett det där.
Klocka, ah!, tranquility, frid, lugn, ro.......två turbinhjul som snurrar. Inte så Zen om vi säger så.
Man vet aldrig.Eftersom tealen finns kvar, kan det vara en thresher alltså?! Blir spännade att se bilder... (om det nu är en).
Jodå, man vet nångång (hoppas jag), inte just nu bara.Man vet aldrig.
Har du inte appen?I Borgholm ligger ett paket. Men jag är i Böda...
Det ska komma en avi på posten idag. Men jag bor i Böda...
Dom flesta får sin post medan solen fortfarande är uppe. Men jag bor som sagt i Böda...
Undrar om dom kommer släppa ut ett rek från företagscenter i Borgholm om jag inte har med mig någon avi?
Företagscenter i Borgholm har öppet 16-17.
Jag vill skjuta någon i ansiktet med ett grovkalibrigt vapen, slå ett järnrör i knävecken på någon eller lägga en snigel på någons öga. Gärna nu. Men jag har inget vapen, inget järnrör och ingen snigel. Jag bor dessutom i Böda...
I Borgholm ligger ett paket. Men jag är i Böda...
Dom flesta får sin post medan solen fortfarande är uppe. Men jag bor som sagt i Böda...
Undrar om dom kommer släppa ut ett rek från företagscenter i Borgholm om jag inte har med mig någon avi?
Jag vill skjuta någon i ansiktet med ett grovkalibrigt vapen, slå ett järnrör i knävecken på någon eller lägga en snigel på någons öga. Gärna nu. Men jag har inget vapen, inget järnrör och ingen snigel. Jag bor dessutom i Böda...
Har du inte appen?
Då behöver du ingen fysisk avi
Har Mina Paket, men i den appen står det att paketet fortfarande transporteras. På postnords egen trackingsida står det att det ligger i borgholm och att avi skickats ut...Har du bara kollinummer och leg brukar det gå bra.
Laddar upp för ett personlighetstest ( nytt på jobb på g). Känner att Mythos kan hjälpa mig..
Så länge du har kolli nr så kan du hämta ut,brukar vara de fyra sista siffrorna.I Borgholm ligger ett paket. Men jag är i Böda...
Stort grattis kompis! Kul att kunna hjälpa och att du fick tag i enTjoho, nyförvärv! Trots all kontrovers är det en fantastisk pjäs, @Lindellc tack för lånet det förseglade affären
Fiffig kapsyl (och superläcker klocka så klart! ). Jag måste erkänna att jag faktiskt aldrig har druckit Mythos men man blir bra sugen efter alla bilder...Tack för inspirationen. Traska och Mythos är en utmärkt kombination.
Hoppades det var ett bra test som var kapabelt att se din storhet
Grattis! Ser fram emot en massa bilder. Köpte du den av @Lindellc eller beställde du en egen efter lånet?Tjoho, nyförvärv! Trots all kontrovers är det en fantastisk pjäs, @Lindellc tack för lånet det förseglade affären
Då hoppas jag att det funkar. Vore trist om Helberg tvingas ligga på posten över helgen.Så länge du har kolli nr så kan du hämta ut,brukar vara de fyra sista siffrorna.
Har Mina Paket, men i den appen står det att paketet fortfarande transporteras. På postnords egen trackingsida står det att det ligger i borgholm och att avi skickats ut...
Brukar inte vara ngt problem, är det rek och du inte har avi så brukar de skriva ut ett nytt alt. att man signerar på deras padda. Kom bara ihåg legitimation. Har hänt mig att man har paketet i handen och får snällt lämna tillbaka för att man inte kan legitimera sigSå länge du har kolli nr så kan du hämta ut,brukar vara de fyra sista siffrorna.
Björn Boett + Helberg = Björn Hellberg?Då hoppas jag att det funkar. Vore trist om Helberg tvingas ligga på posten över helgen.
Har man appen kan man signera med BankIDBrukar inte vara ngt problem, är det rek och du inte har avi så brukar de skriva ut ett nytt alt. att man signerar på deras padda. Kom bara ihåg legitimation. Har hänt mig att man har paketet i handen och får snällt lämna tillbaka för att man inte kan legitimera sig
Man kan väl legitimera sig med bank-ID i appen? Men det kanske inte funkar med REK/värde.Brukar inte vara ngt problem, är det rek och du inte har avi så brukar de skriva ut ett nytt alt. att man signerar på deras padda. Kom bara ihåg legitimation. Har hänt mig att man har paketet i handen och får snällt lämna tillbaka för att man inte kan legitimera sig
Grattis till en riktig fining . Inga fler bilder nu tack, det kan fördärva alltTjoho, nyförvärv! Trots all kontrovers är det en fantastisk pjäs, @Lindellc tack för lånet det förseglade affären
Stort grattis kompis! Kul att kunna hjälpa och att du fick tag i en
Fiffig kapsyl (och superläcker klocka så klart! ). Jag måste erkänna att jag faktiskt aldrig har druckit Mythos men man blir bra sugen efter alla bilder...
Grattis! Ser fram emot en massa bilder. Köpte du den av @Lindellc eller beställde du en egen efter lånet?
Tack snälla! @Lindellc var vänligen nog att låna ut sin till mig, han var dock inte redo att sälja den Full förståelse då jag insåg i samma stund som jag tog klockan i handen att jag måste ha en, en extra vecka den satt på handen var bara wrist candy Jagade rätt på en OR1 i kanonskick inom EU men står fortfarande på väntelista för en OR2 som får bli med datum och blå aluminium bezel eller keramiskt inlägg!Grattis till en riktig fining . Inga fler bilder nu tack, det kan fördärva allt
Har man appen kan man signera med BankID
Nope, har inte fungerat på rek de gångerna jag råkat ut för det. Vet inte om det beror på att paketen varit från utlandet. Andra gånger har jag kunnat men tror inte att det var rek i den klassiska bemärkelsen utan typ paket från zalando eller liknande.Man kan väl legitimera sig med bank-ID i appen? Men det kanske inte funkar med REK/värde.
I Borgholm ligger ett paket. Men jag är i Böda...
Har Mina Paket, men i den appen står det att paketet fortfarande transporteras. På postnords egen trackingsida står det att det ligger i borgholm och att avi skickats ut...
Den är sååå bra! Hade kunnat ha min hela tiden men tvingar mig själv att använda de andra klockorna medDen är korad till min sommarklocka 2020 och slår därmed min SqualeMatic som suttit på tronen ett antal år nu. Så enkel, bra och alltid redo för allt.
Såg att du redan fått svar men citerar ändåDå hoppas jag att det funkar. Vore trist om Helberg tvingas ligga på posten över helgen.