Acos
Guld
Nu vart man inte mindre sugen på skörd, men gått segt på sistone då dom får vara inne då kylan verkligen har kommit här i norr..Årets första chiliskörd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vart man inte mindre sugen på skörd, men gått segt på sistone då dom får vara inne då kylan verkligen har kommit här i norr..Årets första chiliskörd
Nu vart man inte mindre sugen på skörd, men gått segt på sistone då dom får vara inne då kylan verkligen har kommit här i norr..
Ah det har vi inte riktigt hunnit kolla på än, men klart det kommerStort GRATTIS till er alla!
Vart är lillens klocka?
Wow! Grattis båda!
Är det första mikrotrådbebisen?
Det måste väl avspeglas i namnet på något sätt.
Aw, att vi inte tänkte på det??
Christopher Steinhart Ginault Xxxsson?
Grattis till dig och @FreakyLeoInte bästa bilden. Klart att klockskrället inte ens går rätt. Men klart det får bli en wrist watch check på denna ändå
De var fina på bild iaf.Dom skrynkliga är typ så starka som chilis blir. Men övriga är ätbara .
Natot har min äldsta sons födelsedag på sig finns att köpa här: https://princenato.se/natoband-black-edition/natoband-black-edition-inklusive-tryck/
Grattis!!! Ta hand om varandra nu!Inte bästa bilden. Klart att klockskrället inte ens går rätt. Men klart det får bli en wrist watch check på denna ändå
Fin som snus!Vi testar länk.
Tack. Köpte den begagnad av forumsmedlem. Denna modell säljs inte längre. Kostade runt 2300kr ny.Fin som snus!
Vad gav du för den, och var det mekkigt att köpa?
Kör svenska Neumann Initial idag
Är det running seconds kl3?Tack. Köpte den begagnad av forumsmedlem. Denna modell säljs inte längre. Kostade runt 2300kr ny.
Yes det stämmer. Absolut. Men blir nog inte att sälja i första taget.Är det running seconds kl3?
Ska du sälja kan du ju höra av dig om du vill!
Då behövs nog urmakarfärdigheter. Det ska ju passa storleksmässigt också.Är det möjligt att bygga sin egen klocka? Alltså beställa mod-delar och sätta ihop till en klocka. Eller behövs specialverktyg?
Då behövs nog urmakarfärdigheter. Det ska ju passa storleksmässigt också.
Undone låter dig konfigurera rätt mycket! https://www.undone.com/en/
Sant, om du bara köper delar som passar en modell så ska det nog gå. Men det blir väl smidigast att köpa en SKX + önskade moddelar? Dock vet jag att man kan lämna in även SKX för avancerade moddar.Tror du det? Om jag beställer endast skx-delar så vet jag ju att det passar iallafall...
Tänkte det skulle vara en kul sak, men kanske jättesvårt?
Bjuder på en bild till. Förtjusande affordable här.
Sant, om du bara köper delar som passar en modell så ska det nog gå. Men det blir väl smidigast att köpa en SKX + önskade moddelar? Dock vet jag att man kan lämna in även SKX för avancerade moddar.
Gud vad bra den blev på gummit. Kan du slänga upp lite mer bilder? Är det från feskarn?
Ja, kanske är lättare så! Tex en Heimdallr att prova med.
Vilka verktyg behövs? Har inte stenkoll på klockans uppbyggnad
Riktigt trevlig den där med.Fin! Hade en blå back in the days men din generation ser mkt bättre ut i finish
Tack! Ska leta där och läsa.