FOQ
Guld
Fasen vad braaaa den är!
Uff, riktigt smutsig klocka. I like!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad braaaa den är!
Förstår de vad natoband är?Nu händer det!
Det tror jag. Det är nån yngre förmåga som sköter kontot och hen såg ju att det det handlade om klockor. Vi får vänta och se!Förstår de vad natoband är?
Coolt. Jag köper!Det tror jag. Det är nån yngre förmåga som sköter kontot och hen såg ju att det det handlade om klockor. Vi får vänta och se!
Snygg, den modellen har jag varit nära att köpa många gånger.Tog fram den här sköna pjäsen nu ikväll!
Glaset är kupat!
Traderas auktionsformat är ju helt ruttet. Kommer det in ett bud sista minuten så tycker jag att sluttiden ska flyttas fram 30 sekunder o likaså om det kommer ytterligare bud.Varför snålar man alltid på maxbud när en leder, ledde med 3 sek kvar
https://www.tradera.com/item/190208/421514026/casio-md-703-claymore-dykare#view-item-main
Nja låter ju superkrångligt, jag kunde ju lagt ett högre bud jag ändå kunde tänkt mig lagt kontra mjukisbuda för att komma billigt undan. Bara dumt av migTraderas auktionsformat är ju helt ruttet. Kommer det in ett bud sista minuten så tycker jag att sluttiden ska flyttas fram 30 sekunder o likaså om det kommer ytterligare bud.
Det blir rättvisast för alla inblandade parter. Säljaren får bäst betalt, den mest intresserade köparen får köpa.
håller med!Avslutad - Bulova Computron 98C135 prisbump 2
Hej, Säljer en snygg digitalare, Bulova Computron (ref: 98C135) i absoluta nyskick. Gummit är riktigt skön och klockan har en go tyngd då boetten är av rostfritt stål. Varken repor eller hairlines finns på klockan. Endast klocka, ingen box. F2F: Göteborg, kan skickas. Jag står för vanligt...klocksnack.se
Den här ser rolig ut, och billig med
Hur gjorde du för att söka i annonserna?Fel plats men frågar här ändå...någon som kan förklara hur man söker i k&s?
Edit: Löste det
Då fixar vi det@Birchgrove
Ginault saknas på listan !
När du är inne på k&s så trycker du på sök. Skriver det du söker sedan "This Forum"Hur gjorde du för att söka i annonserna?
På mobilen så går du in på forumdelen, trycker därefter på förstoringsglaset och bockar i endast denna forumdel. Antar att det är likadant på PC.Hur gjorde du för att söka i annonserna?
Har haft den idag! Har inte funnit nåt jag ogillar direkt. Vintagelumen är mumma, svärdvisare (), applicerade index, oklanderlig byggkvalitet, mikroförlängningen i spännet är grym då man kan förlänga utan att det syns som tex på certinas senaste, dessutom är justeringslängen lång, säkert upp mot 20mm.Vad är dina första intryck av Ocean Rover
@Björn Boett ?
Traderas auktionsformat är ju helt ruttet. Kommer det in ett bud sista minuten så tycker jag att sluttiden ska flyttas fram 30 sekunder o likaså om det kommer ytterligare bud.
Det blir rättvisast för alla inblandade parter. Säljaren får bäst betalt, den mest intresserade köparen får köpa.
Nu händer det!
Näää, gu va jobbigt. Då måste jag ju programmera om mitt lägg-mitt-bud-i-sista-sekunden skript. *evil grin*Vore smidigare om auktionen förlängdes med cirka femish minuter efter att ett nytt bud har kommit in. Funkar så på Yahoo Japan! iaf. Lite tråkigt för köparna då folk tenderar att höja sina budbudgetar under spelets gång men bättre för säljaren.
Lumen är fantastiskHar haft den idag! Har inte funnit nåt jag ogillar direkt. Vintagelumen är mumma, svärdvisare (), applicerade index, oklanderlig byggkvalitet, mikroförlängningen i spännet är grym då man kan förlänga utan att det syns som tex på certinas senaste, dessutom är justeringslängen lång, säkert upp mot 20mm.
Grattis! Gärna fler bilderFarer... leveranstid: WOW!
Beställde klockan 22.00 i fredags kväll. Idag (tisdag) plingar det på dörren 11.00 och klockan levereras... graverad med mitt namn och levererad från UK!
Bra storlek, det finns ingen europeisk webshop för San Martin?Nytt från San Martin
Tack!Välkommen till nätets skönaste hörna! Det finns tyvärr inga butiker som har de klockorna inne, men både Baltic och Meraud finns hos medlemmar i tråden så det handlar mest om att få fatt på dem och fjäska efter bilder och dylikt