Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett återuppstått märke jag helt hade missat. Den i länken var riktigt snygg! Kul att de verkligen verkligen försökt att hålla kvar feelingen i original skindiverna. T.e.x den här modellen med tidstypiska (ganska fula enligt mig) visare. De har bara dragit upp storleken på hela klockan en aning till 38 mm diameter - antar att den skulle varit mer svårsåld som 36 mm även om mindre klockor verkar vara lite på gång.![]()
1A 38 Black/Orange
The 1A 38 Black/Orange is a meticulously crafted timepiece, staying true to the design of Sheffield’s iconic 1960s diver. It features a black dial with distinctive block-shaped orange and white markers, both enhanced with Swiss Super-LumiNova® for superior legibility. Encased in a 38mm stainless...sheffieldwatches.com
Ett återuppstått märke jag helt hade missat. Den i länken var riktigt snygg! Kul att de verkligen verkligen försökt att hålla kvar feelingen i original skindiverna. T.e.x den här modellen med tidstypiska (ganska fula enligt mig) visare. De har bara dragit upp storleken på hela klockan en aning till 38 mm diameter - antar att den skulle varit mer svårsåld som 36 mm även om mindre klockor verkar vara lite på gång.
![]()
Och en ganska tafflig datum-cyklop också för den rätta vintagekänslanKul också att priset är samma nu som när dom först lanserades back in the days![]()
Ett återuppstått märke jag helt hade missat. Den i länken var riktigt snygg! Kul att de verkligen verkligen försökt att hålla kvar feelingen i original skindiverna. T.e.x den här modellen med tidstypiska (ganska fula enligt mig) visare. De har bara dragit upp storleken på hela klockan en aning till 38 mm diameter - antar att den skulle varit mer svårsåld som 36 mm även om mindre klockor verkar vara lite på gång.
![]()
Strålande, vilken skönhetOh la la. Här kommer en liten paketöppning. Varning för många bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()