Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dojjor inomhus !Jaha, monchardtema idag tydligen. Får bjuda på en bild från passarounden då
![]()
ETA 2836 klonVadå för verk??![]()
Sjukt coola tavlor!Tack
Kunde inte sagt det bättre själv...obs, inget fel på Arkangelsk som för övrigt har rätt frän stadsarkitektur
![]()
På tal om öst så fick jag precis ett spännande kuvert med "lysande" innehåll
![]()
Hade jag inte redan haft en så hade jag klippt den direkt. Grym pjäsMin annons ligger ute![]()
Det är på jobbetDojjor inomhus !
Då skulle frugan strypa mig !
Tycker den Visuellt ser ut ungefär så stor som den är, 41 mm. Bärs ungefär så med men den är ju ordentligt slimmad med bandhorn som följer handleden! Glad överraskning. Länken är ju för bra. Dykförlängning uppskattas.Så jäkla bra! Hur är tidshållningen?
Om det är Precidriven vi pratar om så tycker jag att den är ganska TTS. Bärs betydligt större än 39mm, jag skulle säga att den bärs som 41-42mm.
Ah, den gamla "om du behöver fråga om priset så har du inte råd"!Det var en artikel som diskuterades här på KS för kanske ett halvår sen som handlade om PR, image och om hur en avfärdande attityd ökade efterfrågan på exklusiva varumärken. Är det någon som minns vilken artikel det var?
Otroligt sjysst! Jag är faktiskt skåning, men bor dessvärre i Götet. Om jag har vägarna förbi hemtrakterna hör jag av mig!Var i landet befinner du dig? Är du i Skåne något så hojta till, så kan vi mötas upp så får du klämma på en Trench o se hur den passar.![]()
Jag gillar ju lite större klockor, med betoning på ”lite större”. Men det här, fyller det ens något syfte? En helt seriös fråga. Den är även nätta 35 mm hög. För kul för att inte dela med sig utav. Vill se @MaBr rocka denna
![]()
Haha vad är det för märke och modell?Jag gillar ju lite större klockor, med betoning på ”lite större”. Men det här, fyller det ens något syfte? En helt seriös fråga. Den är även nätta 35 mm hög. För kul för att inte dela med sig utav. Vill se @MaBr rocka denna
![]()
Den kommer ju täcka mer än mankininGe han inte idéer nu. Slutar med en naken selfie iklädd bara den där.
Jag har dessvärre dålig koll, ska vara en Ridwan som bygger dessa boetter eller klockor (tack @M26!) men det är allt jag vetHaha vad är det för märke och modell?
Bärs med fördel utanpå dykardräkten och med en sekelskiftesdykhjälm under armen. Gärna med lite snäckskal som kantar fötterna och trillar ur fickornaJag gillar ju lite större klockor, med betoning på ”lite större”. Men det här, fyller det ens något syfte? En helt seriös fråga. Den är även nätta 35 mm hög. För kul för att inte dela med sig utav. Vill se @MaBr rocka denna
![]()
Jag tycker att du borde ha en! Det skulle vara bra coolt och inte alls konstigtBärs med fördel utanpå dykardräkten och med en sekelskiftesdykhjälm under armen. Gärna med lite snäckskal som kantar fötterna och trillar ur fickornamen med andra ord är det då bara mer props till han som bär den till kostym vid konferensbordet
![]()
Mycket nöjdTolkar det som att du är nöjd?!![]()
Fasen vad glad jag blir av att läsa det!Nycket mycket nöjd.
Mycket nöjdTycke uppstod som de säger.
![]()
När man råkar dra den där i dörrkarmen så är det nog snarare dörrkarmen man ska bli orolig för...Jag gillar ju lite större klockor, med betoning på ”lite större”. Men det här, fyller det ens något syfte? En helt seriös fråga. Den är även nätta 35 mm hög. För kul för att inte dela med sig utav. Vill se @MaBr rocka denna
![]()
Ge honom idéer!Ge han inte idéer nu. Slutar med en naken selfie iklädd bara den där.
Nej, tror inte det. Men det går väl inte via datorn heller? Man måste väl ladda upp bilderna till en bilddelningssida?Går det fortfarande inte att skicka bilder från telefonen i PM?
Givet! I alla fall i det parallella universumet där min handled är aningen mer substantialJag tycker att du borde ha en! Det skulle vara bra coolt och inte alls konstigt![]()
Det är så jag får göra via telefonen i alla fall. Lite märkligt.Nej, tror inte det. Men det går väl inte via datorn heller? Man måste väl ladda upp bilderna till en bilddelningssida?
Den finns kvar! Den är för tillfället hemma hos @Lindellc och gottar sig!Har du sålt Fortis Fliegern, känns som att denna är väl så bra?
Tack! Ja det ska bli kul. Kan knappt vänta. Den där med vit tavla som du hade är verkligen sjukt snyggGrattis! Jag har börjat snegla på Damasko igen. Ska bli väldigt kul att få se din!![]()
Snygg – men stor? Hur stor?Ny vacker liten (nåja) babushska på armen. Krokodilbandet får ryka för gillar mest djur som lever men annars blir det
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur långt är det kvar på passarounderna (som det heter i bestämd form plural)?Var i landet befinner du dig? Är du i Skåne något så hojta till, så kan vi mötas upp så får du klämma på en Trench o se hur den passar.![]()
Ja, det är ju sen gammalt!(?)Spinnakertorsdag!
![]()
11an noterad!