WTF du med virkade brallor vad hände där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF du med virkade brallor vad hände där?
Grym Vostok, super-deluxe
Jag är ett modelejon vet du välWTF du med virkade brallor vad hände där?
Ref 170549, du har inte rådGrym Vostok, super-deluxe. Jag köper den på studs eller vad är det för ref på den?
Det virkade kan du behålla![]()
Håller helt med. Är inte helt såld på visarna heller. Kanske går att få med någon av de andra tavlorna/visarna de har för de verken?Trevlig men bandet känns så fel på den tycker jag, ska ju vara gummi isf så den får lite mer sportig känsla. Min helt personliga åsikt iof![]()
Jodå jag har fått mig en en retlig känga några gångerJag är ett modelejon vet du väl(fast mest retsticka)
Intressant. Passar det kanske man ska prova en SM 300 igen.Någon som testat om crafter blue funkar till MM300 homage? Gummina är ju grymma, plus gå skära till perfekt passform, men 800kr är rätt mkt chansa på om det inte passar
![]()
Intressant. Passar det kanske man ska prova en SM 300 igen.
Näcken är verkligen supertrevlig. Lite dyr som sagt och andrahandsvärdet är inte så bra. Ändå värt det tycker jag. Men hade jag spenderat de pengarna idag hade jag varit lockad av Halios Fairwind med. Det är nog en bättre klocka med finare urverk, mer egen design och mycket bättre länk. Fast jag hade nog valt Näcken ändå. Är svag för snöflingevisare med fyrkantiga index. Den är som en nättare variant av Pelagos.Sorry, jag blandade nog ihop dig med @Flysnapper tror jag.
Nej, det går inte att skicka bilder i PM utan man får ladda upp bilderna på en extern hemsida och sedan länka till dem. Precis som tidigare så sägs det vara av säkerhetsskäl så att KS inte kan hållas ansvariga för bilder som användarna laddar upp i sina privata diskussioner.
Hur är Näcken? Jag har alltid gillat hur den ser ut och såg att SW hade fått in ett gäng NTH i lager men tycker ändå att den känns dyr på något sätt i förhållande till vad man får (den ligger på närmare 8' idag).
SadoMaBrchism?![]()
Supertrevlig är bara förnamnet, som vanligt funderar jag ibland på varför man flippar iväg såna här godbitarNäcken är verkligen supertrevlig. Lite dyr som sagt och andrahandsvärdet är inte så bra. Ändå värt det tycker jag. Men hade jag spenderat de pengarna idag hade jag varit lockad av Halios Fairwind med. Det är nog en bättre klocka med finare urverk, mer egen design och mycket bättre länk. Fast jag hade nog valt Näcken ändå. Är svag för snöflingevisare med fyrkantiga index. Den är som en nättare variant av Pelagos.
![]()
Många från tråden har handlat där utan några som helst problem, bara tuta och körWrwatches.. har ni handlat därifrån? Funkar bra/pålitligt?
@KlockTotteSålde min Armida A4 så nu jagar man nytt , med lite fetare look, A1 brass ser rätt rå ut..nån som har en sådan 4sale eller andra tips på dinka med lite "raw" look ..
På tal om Näcken.... Fick hem min modern black igår! Satan vilken presentation från serious watches! Dessutom under 20 timmars fraktSupertrevlig är bara förnamnet, som vanligt funderar jag ibland på varför man flippar iväg såna här godbitar
![]()
FörlåtSupertrevlig är bara förnamnet, som vanligt funderar jag ibland på varför man flippar iväg såna här godbitar
![]()
Sålde min Armida A4 så nu jagar man nytt , med lite fetare look, A1 brass ser rätt rå ut..nån som har en sådan 4sale eller andra tips på dinka med lite "raw" look ..
Kan du inte köpa, testa, och om det inte passar, skicka tillbaka? Klockmagasinet har väl gratis retur? Sålänge du inte klipper den så borde det vara fineNågon som testat om crafter blue funkar till MM300 homage? Gummina är ju grymma, plus gå skära till perfekt passform, men 800kr är rätt mkt chansa på om det inte passar
![]()
Den på 34 skulle jag kunna tänka mig att köpa om den inte blir bortbytt![]()
Byteslördag 1-2 Fortis Flieger mot en i 3-5k-klassen ungefär. Gärna dykare Squale 1521, Seiko (ej SKX), Yema, Baltic, Marathon eller liknande.
Den stora 40 mm och i bra servat skick, servad augusti 2019, bytesvärde 3.5k.
Den lilla ca 34 mm i fungerande skick men med servicebehov, 500:- för den.