@Stup har väl en till salu..?Kollat på Geckota G-02? Mycket trevlig dykare på BoR
Allt blir roligare med en bild, så här kommer en på min (finns i fler färger)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Stup har väl en till salu..?Kollat på Geckota G-02? Mycket trevlig dykare på BoR
Allt blir roligare med en bild, så här kommer en på min (finns i fler färger)
Jag har inga klagomål på länken alls däremot har jag inte testat särskilt många bor så kanske inte är den bästa att uttala migJa de har jag kikat på faktiskt. Är ju den länken jag tänkt köpa till Yeman. Är länken bra?
Men det är ett alternativ, alltså hela klockan
Ah ok. Tack ändå Konstigt nog är alla på deras sida (på watchgecko också) på jubilee. Får fråga.Jag har inga klagomål på länken alls däremot har jag inte testat särskilt många bor så kanske inte är den bästa att uttala mig
Länken är grym (om det är samma som jag har) Gedigen och riktigt skön (Gammal bild)Jag har inga klagomål på länken alls däremot har jag inte testat särskilt många bor så kanske inte är den bästa att uttala mig
@Stup har väl en till salu..?
☝Ah ok. Tack ändå Konstigt nog är alla på deras sida (på watchgecko också) på jubilee. Får fråga.
Eller så köper jag bara länken.
Fel färg för mig
Måla om den..?Fel färg för mig
Apropå geckota. Den här var ju mysig. 36,5 mm.
Snygg bild, snygg klocka! Nöjd med kvalitén?
Lunch på balkongen med en gröning.
Tja, 2 av 3 är nu slutsålda så man slipper våndas över om man vill köpa eller inteModello Uno U1-HGMT Limited Edition For HODINKEE
The first UNIMATIC GMT – created exclusively for HODINKEE.shop.hodinkee.com
Släppt nu, 3 varianter, dykare, flygar eoch en cool GMT. Jag ska inte köpa men hade jag haft pengar så...
Jo de fanns där.Hade den grå varianten ett tag förra året. Returnerade den dock då visarna på mitt ex inte synkade riktigt och det blev för mycket för min OCD. Annars tycker jag den är grym men jag hittar den inte på sidan längre...?
Jo de fanns där.
Hur kändes länken annars?
De har fixat solida ändlänkar nu tydligen. Den är lockande måste jag säga..Jaha, jag kollade ju på watchgecko.com...
Länken var bekväm och kändes gedigen. Haft flera länkar från Geckota och alltid varit nöjd. Dock vikta ändlänkar vilket kanske stör en del samt inte så många microjusteringar men det är nog en eftergift för att spännet ska bli nättare.
Någon dryg person kommer säkert snart påpeka att diamanter "bara" reflekterar ljus, de skiner inte. Något Rihanna säkert får höra hela tiden... Till dig säger jag dock, grym klocka!
”Shine bright like a diamond”
TackNågon dryg person kommer säkert snart påpeka att diamanter "bara" reflekterar ljus, de skiner inte. Något Rihanna säkert får höra hela tiden... Till dig säger jag dock, grym klocka!
Är nästan så att man ångrar att man köpte en Falcon när man ser den där. Snyggt band till också!Kvällsbyte och GT för det är jag fan fan värd. En härlig julikväll här, hoppas ni har detsamma
Sitter grymt bra på digDå var första beställningen framme . Grymt snabba puckar från Serious Watches och våfflan var riktigt god 5/5 från mig och dottern @Silverglantz . Riktigt nöjd med klockan och tycker den sitter bra/proportionerligt på handleden och tavlan är fasiken magisk i solljus . Nu ser jag fram emot imorgon när min SS UTC Skydiver X anländer och tisdag när jag får min Stainy .
Någon som vet något om dessa? Snygg klocka i allafall
Ser riktigt najs ut, både klocka och GT. Här hemma kör vi G-shock och bubbel istället.Kvällsbyte och GT för det är jag fan fan värd. En härlig julikväll här, hoppas ni har detsamma
...och jag vill testa Falcon, man vill alltid ha det man inte har, dum.inuti.hela.huvudet. Tack!Är nästan så att man ångrar att man köpte en Falcon när man ser den där. Snyggt band till också!
Schtekigt! Något speciellt som firas?Ser riktigt najs ut, både klocka och GT. Här hemma kör vi G-shock och bubbel istället.
Tack!
Jag beställde från Gnomon. Bra pris, kort leveranstid och låg moms. Om du ska köpa är det klokt att betala i dollar, då "tjänar du in" momsen. Det verkar som leveranstiderna från mer lokala handlare har varit allt för långa på senare tid. Jag fick min fyra arbetsdagar efter beställning.
Är det någon som råkar sitta på ett passande orange band som är bättre än det här från Cousins UK?