Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DitoSnyggt! Bra öl, bra klocka, du har bra smak! Bra x2
Behöver ett gult band för lite mer finess!
Ja...för det var precis min poäng Förresten borde någon sätta på ett riddarmesh på en gul robotklocka, @HSK antar utmaningen?Clintan är odödlig
Ja...för det var precis min poäng Förresten borde någon sätta på ett riddarmesh på en gul robotklocka, @HSK antar utmaningen?
Det är torsdag, då får man säga KUKEN
Haha, jäkla bittergubbe! Gult är skitsnyggt!
Först var det lite obekvämt och svårt att släppa taget liksom. Men när jag väl fick tillit och vågade hänge mig blev det en grym upplev... ajfaan, du frågade om en SM klocka, inte S&M@FOQ kan du bjuda på lite intryck av din nya SM såhär efter någon vecka? Hur upplevs den på armen etc
Jag har tyvärr inte kvar någon gul modell så du får hålla tillgodo med den här så länge. Frestande, eller hur?Ja...för det var precis min poäng Förresten borde någon sätta på ett riddarmesh på en gul robotklocka, @HSK antar utmaningen?
PROJECT TEAM "Tough" ska jag lätt ansöka om att gå med iJag har tyvärr inte kvar någon gul modell så du får hålla tillgodo med den här så länge. Frestande, eller hur?
@FOQ kan du bjuda på lite intryck av din nya SM såhär efter någon vecka? Hur upplevs den på armen etc
har jag tolkat mitt insta-flöde korrekt ska det komma ett tredje Massena-colab med Unimatic snart. Det kan man vara redo för.Tja, 2 av 3 är nu slutsålda så man slipper våndas över om man vill köpa eller inte
Var nära sen kom jag på att jag behöver slantarna när det väl blir dags att betala moms för min Kurono så jag avstod.
Ja herre min Jesus .Jag har tyvärr inte kvar någon gul modell så du får hålla tillgodo med den här så länge. Frestande, eller hur?
Du postade i fel tråd, tror att du letade efter denna:Jag har tyvärr inte kvar någon gul modell så du får hålla tillgodo med den här så länge. Frestande, eller hur?
Stämmer jag har lite halvhjärtat annonserat ut min G-02 en längre tid. Länken är lite rasslig men helt ok med solida ändlänkar. Som en bonus passar länken även på min Speedmaster och ger en skön vintagestil. Skicka ett om om du är sugen på Geckotan@Stup har väl en till salu..?
Några bilder
Snygg bild, snygg klocka! Nöjd med kvalitén?
har jag tolkat mitt insta-flöde korrekt ska det komma ett tredje Massena-colab med Unimatic snart. Det kan man vara redo för.
Fördelen med Unimatic är att de vanliga modellerna finns där att köpa.Lär försvinna snabbare än Hodinkee klockorna
Vet inte hur jag känner inför alla dessa limited editions. Jag dras till dom likt en fluga till koskit men samtidigt ogillar jag konceptet då många fantastiska klockor blir omöjliga att få tag på för rimliga slantar om man inte är snabb nog.
Nåväl, en ny dag och nya klockor att köpa
Fina band men inget som helt faller mig i smaken
Har ett gäng 20mm.
Det orangea är Zuludiver 285.