Ajjemen, passade bättre i denAha, du fick i Komandirskiekronan i 710an alltså, noice!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajjemen, passade bättre i denAha, du fick i Komandirskiekronan i 710an alltså, noice!
Bra att veta, tjusigt!Ajjemen, passade bättre i den
Ligger bara och samlar damm?! Jaha i så fall så är min brevlåda öppen!Ska du inte ha tillbaks det blå då? Ligger bara här och samlar damm
Mums fifan osv osv!Började dagen med Synchron
Sedan hämtade jag lite delar så jag kunde återställa min ena Vostok då jag lånade delar av den till en annan
Sen blev det ett par bilder.
Ett familjefoto.
Och slutligen åkte denna på
Trevlig kväll
Hoppas dom blir lika fina irl som på bild.Hoppade på denna kickstarter.
Oklart varför, men den är ju lite fulsnygg
Tydligen första klockan där designen är inspirerad av maneter. Undrar varför
Nu är jag är tydligen tvungen att välja färg.
Ett beslut för stort för mig så jag lämnar det åt er
Ge mig:
Like för no 1
Love för no 2
Haha för no 6
Wow för no 7
3-5 är vidriga
Hoppas dom blir lika fina irl som på bild.
Själv har jag beställt nr1 och nr7.
Jag tyckte tydligen att jag behövde två stycken...
Synd bara att det inte går att byta till något annat än länken, undrar hur dom tänkte där?
Lots of divers! Utan snack en imponerande skara. Tycker dock det snart börjar bli dags för Benthos 500 att hitta ett nytt bo.Började dagen med Synchron
Sedan hämtade jag lite delar så jag kunde återställa min ena Vostok då jag lånade delar av den till en annan
Sen blev det ett par bilder.
Ett familjefoto.
Och slutligen åkte denna på
Trevlig kväll
Ligger en på TraderaLots of divers! Utan snack en imponerande skara. Tycker dock det snart börjar bli dags för Benthos 500 att hitta ett nytt bo.
Bara bandet var ju värt prisetLigger en på Tradera
Ingen som köper den. Bjudit 9500 för dinLigger en på Tradera
Lägg till en nolla så ska jag överväga detIngen som köper den. Bjudit 9500 för din
Eller ja, har väl använt det några ggr men du vet hur det är. Tejpar fast det på en snigel i södergående riktningLigger bara och samlar damm?! Jaha i så fall så är min brevlåda öppen!
Bra klockaNy dag, samma klocka och samma strand. ✌
Jag diggar min Catalina. Orginalbanden tycker jag inte var speciellt sköna och det är inte helt lätt att hitta am band med bronsspänne. Hittade ett tropic och ett singelpass nato som passade väldigt bra imo.
Ja det är kul!Kul med flera i tråden.
2 är bra, gjorde samma med Ventus Northstar när det begav sig.
Jag kanske får ta 2 eller 6 så vi får lite variation
Snyggt med integrerad länk. Men nackdelen såklart, som du säger, att man inte kan byta till gummi, nato...
Sweet! Tack för det!Eller ja, har väl använt det några ggr men du vet hur det är. Tejpar fast det på en snigel i södergående riktning
Oerhört snyggtNirvana. Svinglad för min schletna kvartsklocka och mitt senapsgula nato.
Visst var det från CNS? Lust att länka?Nirvana. Svinglad för min schletna kvartsklocka och mitt senapsgula nato.
Tycker det ser mkt bra ut.Escapement Time 42mm NH35 Flieger på Watchwear premium canvas.
- Helt OK men ingen wowkänsla, klockan känns välbyggd men inte särskilt spännande. Kanske är inte fleigers min grej...
- Bandet hårdare än väntat, får sitta på ett tag i hopp om att mjukas upp.
Yes! https://www.cheapestnatostraps.com/...858568&utm_medium=email&utm_source=smartrmailVisst var det från CNS? Lust att länka?
Fasen få nog lägga en till beställning.. Lite tjockare än de vanliga från cns?
Vet inte, använder knappt nato så har ingen direkt referens. Ögonmått säger att det är runt 1 mm tjockt.Fasen få nog lägga en till beställning.. Lite tjockare än de vanliga från cns?