Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom där har jag tittat på en del. Ska bli kul att få se den här i tråden och höra dina intryckDå var det påväg! V7753 clone verk och 42mm. Blir spännande!
Absolut! Varit nyfiken för länge nu. Tog snabb UPS frakt. Vem fan orkar väntaDom där har jag tittat på en del. Ska bli kul att få se den här i tråden och höra dina intryck
Bland det värsta som finnsAbsolut! Varit nyfiken för länge nu. Tog snabb UPS frakt. Vem fan orkar vänta
Bira å sommarklocka, Deep blue master Explorer 1000 m.
Funderar på sälj men finns det roligt byte så kanske det.Skall den säljas eller bytas?
Snyggt insert!I love my life!!!! …
I love my life!!!! …
Tack! Hela bygget utgick från just insert. Lite bakvänt kanske men vad ska man göra.Snyggt insert!
Tack! Är ju jäkligt kul att få leka av sig lite!Du är ju värsta moddkungen!
Lirar verkligen och det där inlägget var riktigt mumma.
Djefla cool den!Paketöppning i bilen.
Yema Marine Nationale.
Fan, ända sedan jag började leta efter en Malm åt svågern har jag fastnat mer och mer för deras catalina. Tyckt om den länge, men nu undrar jag om det inte är dags att stötta ett svenskt mikromärke istället för att i vanlig ordning köpa kinesiskt, typ SM/chronos/tisell. Vad säger panelen?
Har ett grönt sådant.Eftersom jag inte verkar hitta något beggat Bonetto 281 så kommer jag nog lägga en beställning på holbensfinewatchbands.com om någon dag eller två. Är det någon som vill haka på är det bara att hojta till i pm så samfraktar vi. https://holbensfinewatchbands.com/
Hade det varit 22 så!Har ett grönt sådant.
Hoppade på denna kickstarter.
Oklart varför, men den är ju lite fulsnygg
Tydligen första klockan där designen är inspirerad av maneter. Undrar varför
Nu är jag är tydligen tvungen att välja färg.
Ett beslut för stort för mig så jag lämnar det åt er
Ge mig:
Like för no 1
Love för no 2
Haha för no 6
Wow för no 7
3-5 är vidriga
jellyn är nog lite för utflippat för en annan.. Men det bruka bara betyda att jag är där om några veckor =)Citerar mig själv.
Kul att så många har röstat
Lutar är no 1 just nu men låter det gå tills i morgon innan jag skickar in mikrotrådens beslut
Fortfarande tid att påverka med andra ord.
11 på no 1
5 på no 2
8 på no 6
7 på no 7
I övrigt blev det ombyte från ryss till helitaliensk för bad i eftermiddag.
Hoppas grannen uppskattade att jag tog av badbyxorna för fotografering...
Ska du inte ha tillbaks det blå då? Ligger bara här och samlar dammEftersom jag inte verkar hitta något beggat Bonetto 281 (22 mm) så kommer jag nog lägga en beställning på holbensfinewatchbands.com om någon dag eller två. Är det någon som vill haka på är det bara att hojta till i pm så samfraktar vi. https://holbensfinewatchbands.com/
Aha, du fick i Komandirskiekronan i 710an alltså, noice!Började dagen med Synchron
Sedan hämtade jag lite delar så jag kunde återställa min ena Vostok då jag lånade delar av den till en annan
Sen blev det ett par bilder.
Ett familjefoto.
Och slutligen åkte denna på
Trevlig kväll