Söt!Kommer nytt från Scurfa 37 å 39mm olika färger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Söt!Kommer nytt från Scurfa 37 å 39mm olika färger.
Nä va bara bilder o mått på fb.
Finns det något å läsa någonstans, orka googla?
Mifjotta-verk? Tycker visarna gjorde sig bättre där än på dykaren i alla fall.
Då en del tycker min annons väckt anstöt med priset, jag la ut den med ökning på en femhundring från Baramats annons då det medföljer en länk. Får därefter höra att länken tydligen inte passar, så drar tillbaka annonsen tills detta är utrett & löst. Men att jag skulle göra en fuling, det borde samtliga i tråden veta inte skulle ske efter att ha gjort affärer med mig sedan innan.
Buyers Market…….Givetvis är det fri prissättning och man säljer ju för vad man själv vill .
Det jag skulle kunna tänka mig att folk reagerar på är att den har haft flera ägare sedan annonsen som du relaterar till och den har sålts för ett par tusingar mindre med länken inräknad också innan.
En plötslig höjning på 1500-2000kr får ju ofta folk att reagera en aning .
Om det gått så pass upp & ned i pris på byten i PM så är jag först ut med att acceptera det och ta det för vad det är. Annonsen är justerad med pris och ett tydliggörande avseende länkenGivetvis är det fri prissättning och man säljer ju för vad man själv vill .
Det jag skulle kunna tänka mig att folk reagerar på är att den har haft flera ägare sedan annonsen som du relaterar till och den har sålts för ett par tusingar mindre med länken inräknad också innan.
En plötslig höjning på 1500-2000kr får ju ofta folk att reagera en aning .
Buyers Market…….
Om det gått så pass upp & ned i pris på byten i PM så är jag först ut med att acceptera det och ta det för vad det är. Annonsen är justerad med pris och ett tydliggörande avseende länken
Äh, sälj för det dubbla på www säger jag (den kommer sälja på nolltid) Galet poppis märke utanför den här lilla ankdammen.Om det gått så pass upp & ned i pris på byten i PM så är jag först ut med att acceptera det och ta det för vad det är. Annonsen är justerad med pris och ett tydliggörande avseende länken
Googlade runt lite ändå (jobbigt!). Verkar bara vara på prototypstadiet så dröjer förmodligen innan vi får se en färdig produkt men ser onekligen trevlig utNä va bara bilder o mått på fb.
står Swiss på baksidan.
Quartz skulle jag tro.
Embrace it! Den är ju fin som snus så inga konstigheter. Vad har du för skojigt bildverktyg på andra fotot om man får fråga?Jag trodde OWG var en myt, men jag håller nästan på att bli det med denna!
Ja, den är ju så fin att mina andra klockor inte har en chans!Embrace it! Den är ju fin som snus så inga konstigheter.
Vad har du för skojigt bildverktyg på andra fotot om man får fråga?
Haha, just det ja...Värst vad tidigt ni firar jul
Tack för tipset!
Oj nu har @M.L. verkligen höjt ribban några snäpp, hur ska det här sluta Fasen va festligt det blev med mörk bakgrundFräääänt
Fräsigt!
Det gör man. Och moms, som är en större peng än tull.Någon här som vet om man betalar tull när man beställer från zeloswatches.com?
Tycker också det är konstigt att de inte får dom sålda,otroligt bra klockaÄr inte besviken.
On topic: är inte heller besviken över den här klockan, jäklar vad jag gillar den faktiskt. Men det verkar jag vara ganska ensam om för de verkar inte ha lyckats få dem sålda ännu trots att de reat dem ett tag nu. Undrar varför
Okej vet du om det finns nån sida inom EU som säljer Zelos?Det gör man. Och moms, som är en större peng än tull.