• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kommer nytt från Scurfa 37 å 39mm olika färger.
788FABC2-D336-4814-B3CE-1EDF7BF57A1B.jpeg
Söt!
 
Då en del tycker min annons väckt anstöt med priset, jag la ut den med ökning på en femhundring från Baramats annons då det medföljer en länk. Får därefter höra att länken tydligen inte passar, så drar tillbaka annonsen tills detta är utrett & löst. Men att jag skulle göra en fuling, det borde samtliga i tråden veta inte skulle ske efter att ha gjort affärer med mig sedan innan.

Givetvis är det fri prissättning och man säljer ju för vad man själv vill 👍.
Det jag skulle kunna tänka mig att folk reagerar på är att den har haft flera ägare sedan annonsen som du relaterar till och den har sålts för ett par tusingar mindre med länken inräknad också innan.
En plötslig höjning på 1500-2000kr får ju ofta folk att reagera en aning 🤔.
 
Givetvis är det fri prissättning och man säljer ju för vad man själv vill 👍.
Det jag skulle kunna tänka mig att folk reagerar på är att den har haft flera ägare sedan annonsen som du relaterar till och den har sålts för ett par tusingar mindre med länken inräknad också innan.
En plötslig höjning på 1500-2000kr får ju ofta folk att reagera en aning 🤔.
Buyers Market…….
 
Givetvis är det fri prissättning och man säljer ju för vad man själv vill 👍.
Det jag skulle kunna tänka mig att folk reagerar på är att den har haft flera ägare sedan annonsen som du relaterar till och den har sålts för ett par tusingar mindre med länken inräknad också innan.
En plötslig höjning på 1500-2000kr får ju ofta folk att reagera en aning 🤔.
Om det gått så pass upp & ned i pris på byten i PM så är jag först ut med att acceptera det och ta det för vad det är. Annonsen är justerad med pris och ett tydliggörande avseende länken :)
 
Om det gått så pass upp & ned i pris på byten i PM så är jag först ut med att acceptera det och ta det för vad det är. Annonsen är justerad med pris och ett tydliggörande avseende länken :)

Nu ser annonsen ut som den borde gjort från början avseende länken, tänk på det nästa gång du annonserar så slipper någon bli besviken.
 
Tillbaka
Topp