Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där blev ju snyggt! Tror du skulle behöva testa ett ammoband också! För den "rätta vintagelooken" typ
Snygg!Morganmåndag! Efter drygt tre år bestående av bland annat inlåsning i glasburk har den hittat "hem" igen. Den ser helt klart annorlunda ut än när jag sålde den 2018, tack vare allt skoj den varit med om. Kul att ha den åter.
Nej den håller samma laddningsnivå oavsettSnygg!
Är det en ladd-bar som skymtar där under visarna? Blir den aldrig 100%???
Om det är nyinköp vi snackar om så är jag toknöjd med dessa budgetdräpare. Smaken är såklart som vanligt kluven som bakenLite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Testa en en Scurfa? Eller måste det vara automat?Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Helson är ju schyst. Såg att SD fanns i 38mm. Känns som en kandidat. Standard fråga, finns det någon kod?Om det är nyinköp vi snackar om så är jag toknöjd med dessa budgetdräpare. Smaken är såklart som vanligt kluven som baken
Måste definitivt inte vara en automat. Scurfa är schysta, tror jag haft en för längesen faktiskt.Testa en en Scurfa? Eller måste det vara automat?
Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Tror 38an kostar lite mer pga urverk osv med betoning på tror. Inga koder mig veterligen men regelbundna reor under storhelgerHelson är ju schyst. Såg att SD fanns i 38mm. Känns som en kandidat. Standard fråga, finns det någon kod?
Skulle du säga att man betalar mer för slipningen då?Tror 38an kostar lite mer pga urverk osv med betoning på tror. Inga koder mig veterligen men regelbundna reor under storhelger
Har för mig @Schned har 38an som han är/var nöjd med?
Helt klart sLipnIngEN plus att den inte sPRÄngs när man drar upp denSkulle du säga att man betalar mer för slipningen då?
Seikos nya Solar-dykare på 38 mm då? Beggad har legat K&S under 3 tror jag!Helson är ju schyst. Såg att SD fanns i 38mm. Känns som en kandidat. Standard fråga, finns det någon kod?
Måste definitivt inte vara en automat. Scurfa är schysta, tror jag haft en för längesen faktiskt.
Tänkte föreslå Maranez men hittar de inte längre. Har de slagit igen butiken, ngn som vet?Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Närå. https://www.maranez.com/shopTänkte föreslå Maranez men hittar de inte längre. Har de slagit igen butiken, ngn som vet?
Kolla Seestern. Bästa klocka per krona jag sett på länge (bara testat deras Doxa-homage men hört gott om de andra modellerna också). De ska få in en uppdaterad 62MAS-homage snart också med länk och nytt vridringsinlägg med lume på siffrorna.Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Den är kalasfin! Men du kör 42an, visst? Blir lite för maffig för mig dessvärre.
Såklart det jag vill ha ska bli dyrare! Story of my lifeTror 38an kostar lite mer pga urverk osv med betoning på tror. Inga koder mig veterligen men regelbundna reor under storhelger
Har för mig @Schned har 38an som han är/var nöjd med?
Den ser fin ut, men har tappat lite sug för Seiko. Men kanske ska åka och testa den.Seikos nya Solar-dykare på 38 mm då? Beggad har legat K&S under 3 tror jag!
Hade ju en tidigare, rosa. Den slog faktiskt betydligt högre än kostnaden!Tänkte föreslå Maranez men hittar de inte längre. Har de slagit igen butiken, ngn som vet?
Värt att tänka på med alla SDs är att måtten är ganska intetsägande. Bärs mer som klassiska "cushionboetter" turtles etc imo (om du hänger med på hur jag menar).Den är kalasfin! Men du kör 42an, visst? Blir lite för maffig för mig dessvärre.
Kan ju inte bli så jäkla mycket tydligare vill jag påståVärt att tänka på med alla SDs är att måtten är ganska intetsägande. Bärs mer som klassiska "cushionboetter" turtles etc imo (om du hänger med på hur jag menar).
Har kört 40, 42 och 45 men tycker inte det varit någon större skillnad konstigt nog.
hehe, det är klart det blir aningens bastantare än ovan nämnda damklockor men det behöver väl inte vara fel med lite variation i lådanKan ju inte bli så jäkla mycket tydligare vill jag påstå
Får kanske släppa sargen.... Kör ju i vanliga fall 36 och 37ish i Royal Steel WorldTimer och Serica 4512.
Ja vad var det? Allt under 44mm är damklockor va?hehe, det är klart det blir aningens bastantare än ovan nämnda damklockor men det behöver väl inte vara fel med lite variation i lådan
47 tror jag det varJa vad var det? Allt under 44mm är damklockor va?
Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Den där är bra!I titan klarar du 40,5 mm...