Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till på konferensenPå parkeringen utanför tidlösa ur i Uppsala där jag just fått en (annan) klocka avmagnetiserad.
Nu drar jag på konferens... vägra åka buss med resten av de vanliga människorna
Svart balanserar upp bättreDH 75:an landade idag - kul rackare.. sätter nog på ett svart gummi istället edit - satte på svart - goare?
Vad är en homage ?Vad tycker folket här om s.k homages?
Vad är det där för något ?Snyggt jobbat att nå 5000
Har funderat på en Ginault OR1. Nu är det några år sedan denna modellen kom ut. Hur står den sig kvalitetsmässigt mot nyare micro? Någon som har en och kan dela med sig
En homage?Vad är det där för något ?
Jag bara skojar med dig:En homage?
Har kikat på den Tycker det är en bra jmf. Funderar lite hur väl denna modell åldrats? Tänker ex. urverk. Frtf nöjd med modellen? Står den sig frtf bra jmf med nyare släpp?Jag bara skojar med dig:
Du får samma råd som jag gett flera andra som frågat samma sak. Ta dig tid att se hela denna video. Den säger det mesta om denna tidmätare IMO.
Bra braHar kikat på den Tycker det är en bra jmf. Funderar lite hur väl denna modell åldrats? Tänker ex. urverk. Frtf nöjd med modellen? Står det sig frtf bra jmf med nyare släpp?
Snygg! 37 eller 39 mm?DH 75:an landade idag - kul rackare.. sätter nog på ett svart gummi istället edit - satte på svart - goare?
Undrar just hur många olika vridringar det finns till Scubadude ?
39 mm - Quartz. Såg att Auto. var lite högre & ville ha den så tunn som möjligt.Snygg! 37 eller 39 mm?
Gränslöst många som det verkar..Undrar just hur många olika vridringar det finns till Scubadude ?
Tack bästa Hönö för en grymt fin dag
Har du några fler bilder på din precista?
Ok?Hello everyone,
Just wanted to clarify, "Hugo Boss" has nothing to do with my Karlskrona brand, whatever. LOL. Not sure how/why his name is next to mine.
Best,
Todd @ KWC
Här kommer lite bilder som utlovat .