Har du några fler bilder på din precista?Saknade en quartz i lådan och behövde en beater så valet föll på en Precista PRS-10 Sapphire.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du några fler bilder på din precista?Saknade en quartz i lådan och behövde en beater så valet föll på en Precista PRS-10 Sapphire.
Har du några fler bilder på din precista?
Vad är det jag missar? Varför skulle han inte kunna ha den kvar?Som om han skulle ha den kvar
@Nilas är ökänd som s.k. serieflippare och säljer klockor på löpande band till skillnad från alla oss andra som bara har keepers...Vad är det jag missar? Varför skulle han inte kunna ha den kvar?
Vad har du för keepers? Vi vill ha bilder!@Nilas är ökänd som s.k. serieflippare och säljer klockor på löpande band till skillnad från alla oss andra som bara har keepers...
Ja just det, dom har jag ju sålt.Vad har du för keepers? Vi vill ha bilder!
Haha okej jag förstår. Kul att jag lyckas be just han om en bild på en av sina gamla klockor då.@Nilas är ökänd som s.k. serieflippare och säljer klockor på löpande band till skillnad från alla oss andra som bara har keepers...
Kul! Jag skulle också vilja ha en årsklockaDå får min äldsta, och klockan som fått stanna kvar längst sedan de här tokigheterna började för mig vara med på sida 5k
Seiko 6105-8119 '74.
Här är iofs oddsen rätt goda att du lyckas peta på nån med ett sjukligt flippande, eller vad säger ni @Glantzen @Nicke75 @Nilas @Rizzie @Master J @KandreasF @Knäckehäxan ?Haha okej jag förstår. Kul att jag lyckas be just han om en bild på en av sina gamla klockor då.
Nej va fan! Jag har inga problem, lägg av med det där!Här är iofs oddsen rätt goda att du lyckas peta på nån med ett sjukligt flippande, eller vad säger ni @Glantzen @Nicke75 @Nilas @Rizzie @Master J @KandreasF @Knäckehäxan ?
Jag blir kränkt nu! Faktiskt bara sålt 3 klockor på 10 årNej va fan! Jag har inga problem, lägg av med det där!
#kränkt
Jag har bara keepers. #owglifeNej va fan! Jag har inga problem, lägg av med det där!
#kränkt
Ja det var dåligt av honom! Ska ta ett snack!Jag blir kränkt nu! Faktiskt bara sålt 3 klockor på 10 år
Ska se om jag kan skaka fram någon bild ikvällHar du några fler bilder på din precista?
Har en men den är några år nyareKul! Jag skulle också vilja ha en årsklocka
Nu vet jag inte vad du pratar omHär är iofs oddsen rätt goda att du lyckas peta på nån med ett sjukligt flippande, eller vad säger ni @Glantzen @Nicke75 @Nilas @Rizzie @Master J @KandreasF @Knäckehäxan ?
@Nilas är ökänd som s.k. serieflippare och säljer klockor på löpande band till skillnad från alla oss andra som bara har keepers...
Haha okej jag förstår. Kul att jag lyckas be just han om en bild på en av sina gamla klockor då.
1976?Har en men den är några år nyare
Ah va fååån!? 81 för bövelen!
1881Ah va fååån!? 81 för bövelen!
Ingen har sagt något om att man inte kan ha kvar bilder på sina gamla klockorSka se om jag kan skaka fram någon bild ikväll
Ingen har sagt något om att man inte kan ha kvar bilder på sina gamla klockor
Ingen har sagt något om att man inte kan ha kvar bilder på sina gamla klockor