• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kör också nyinkommet väldigt affordable vintage, kunde inte motstå denna. Galet mkt historia bakom klockan för några hundra 🤓
B844EB79-EC40-4A97-BCBB-991605BD2E57.jpeg
Fortsätter dagens tema med affordable vintage med denna lite härjade Scubapro från 70-talet.

Modellen såldes i begynnelsen med ett väldigt coolt Isofrane (lånad bild från internet). Någon i denna kunniga tråd som har en aning om den här modellen av band finns att köpa någonstans som nyproducerat?
20221018_101338-01.jpeg

s-l1600.jpg
 
Fortsätter dagens tema med affordable vintage med denna lite härjade Scubapro från 70-talet.

Modellen såldes i begynnelsen med ett väldigt coolt Isofrane (lånad bild från internet). Någon i denna kunniga tråd som har en aning om den här modellen av band finns att köpa någonstans som nyproducerat?
20221018_101338-01.jpeg

s-l1600.jpg
Cool klocka och riktigt coolt band. Har sökt med ljus och lykta men tyvärr finns det inte skulle jag vilja påstå. Så ett gammalt begagnat för alldeles för mkt pengar är det som gäller 🙄
 
Skönt tool över den där! Gillar starkt 😎
På tal om tooliga Lacos denna borde man klippt och testat back in the days @Sebastard
85B91EB9-A64A-4B50-8796-DE8A807AC140.jpeg
Atacaman! Just denna generation ett är så satans mustig. Var på köparen halvår senare för att köpa tillbaka men då var den redan såld. Därpå fick jag erbjudande av den köparen men hade inte pengarna. Nyservad och tillpiffad för en spottstyver. Just den där grämer mig till och från. Hade aldrig sålt den idag.
 
Atacaman! Just denna generation ett är så satans mustig. Var på köparen halvår senare för att köpa tillbaka men då var den redan såld. Därpå fick jag erbjudande av den köparen men hade inte pengarna. Nyservad och tillpiffad för en spottstyver. Just den där grämer mig till och från. Hade aldrig sålt den idag.

Något visst med snyggt slitet pvd! Och passar modellen riktigt bra 😎
 
Tillbaka
Topp