Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, den sköter sig riktigt bra!Riktigt fin!
Snygg som attan! Är det en stålis och vad är det för ref?Dagens shockis
Det är i grunden en dw5610, sen är det ett camo-mod-case som jag moddat lite till genom att borsta bezeln påSnygg som attan! Är det en stålis och vad är det för ref?
Najs, ser riktigt bra ut. Blev lite sugen på ett sånt mod-case. Var har du hittat det?Det är i grunden en dw5610, sen är det ett camo-mod-case som jag moddat lite till genom att borsta bezeln på
Köpte det på AliExpress för flera år sedan Sen behöver man modda det så det inte står G-shock på, om det står det på när man får hem det.Najs, ser riktigt bra ut. Blev lite sugen på ett sånt mod-case. Var har du hittat det?
Då ska jag kolla det. Texten fixar vi med vinkelslip och tejp!Köpte det på AliExpress för flera år sedan Sen behöver man modda det så det inte står G-shock på, om det står det på när man får hem det.
Sök på g-refit och du skola finna.Då ska jag kolla det. Texten fixar vi med vinkelslip och tejp!
Vilken modell är det? Jag har en srpe05, king turtle. Grön urtavla på gummi men din var väldigt trevlig på länkTack, den sköter sig riktigt bra!
(Br)onsdag, så då får man byta mintgrön mot grön..
Det är korrigerat i bilden högre upp..Inte optimalt datum men ändå, galet bra catalinan i brons. Hade i pvd och fanns verkligen inget dåligt på den, allt var väldigt bra gjort in i minsta detalj
Det är korrigerat i bilden högre upp..
Jäklar vilka underbara bilder! Den där modden ser riktigt härlig ut under vattnet också.En fin dag där det är fint helt enkelt
Tack x2 bubz! Härliga färger där nere idag, lite mindre djurliv än normalt men desto klarare vattenJäklar vilka underbara bilder! Den där modden ser riktigt härlig ut under vattnet också.
Ja, man hade ju aldrig gissat att det där var svenska vatten du plaskar runt i. Sen gör väl det där vita gummit att det ser extra tropiskt ut.Tack x2 bubz! Härliga färger där nere idag, lite mindre djurliv än normalt men desto klarare vatten
Sne569 heter den, sol-kvarts!Vilken modell är det? Jag har en srpe05, king turtle. Grön urtavla på gummi men din var väldigt trevlig på länk
Min lilla trio har varit väldigt inne på att skicka eljon. Men samtidigt extremt lite pengar.
Imorgon bli kostym och då är den ändå vettig att slänga på. Den få stanna
Egentligen är jag nog nöjd nu. En seiko speedtimer längre fram skulle kanske vara trevlig
Min lilla trio har varit väldigt inne på att skicka eljon. Men samtidigt extremt lite pengar.
Imorgon bli kostym och då är den ändå vettig att slänga på. Den få stanna
Egentligen är jag nog nöjd nu. En seiko speedtimer längre fram skulle kanske vara trevlig
W-720 lite större än f91Vad är det för nr på den Casion?