Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Batmanklocka! Alltså inte Rolex Batman utan en klocka som Batman skulle kunna bära när han är ute och fångar skurkar.
Ja men han skulle ha problem o läsa tiden på den men han har nog mobilen med ocksåBatmanklocka! Alltså inte Rolex Batman utan en klocka som Batman skulle kunna bära när han är ute och fångar skurkar.
#truekeeperFick bli denna ikväll sitter så jäkla gött och tror fan det är bästa länken jag haft.
Viva la hyllning.
Fin är den där rackaren. Index och visare är inspirerad av Oris Aquis, boett inspirerad av PP Nautilus?Fick bli denna ikväll sitter så jäkla gött och tror fan det är bästa länken jag haft.
Viva la hyllning.
Mycket bra!Var ju tvungen att testa något oranget på Epochen.
Sa ju detVar ju tvungen att testa något oranget på Epochen.
Inspirerad av PP kanske jag vet inteFin är den där rackaren. Index och visare är inspirerad av Oris Aquis, boett inspirerad av PP Nautilus?
Helvete, måste vara årets absolut bästa klockbild jag har sett.Lite brons idag Fasen vad jag tycker att den är snygg!
Småfräsh ändå! Har du sett några specs och pris?Den här dök upp i mitt flöde. Jag vet ingenting om den men jag tycker att de lyckats bra med datumet kl. 4, vilket inte är särskilt vanligt. Det brukar ofta vara sviiinfult och kan förstöra allt. Därför förtjänar de som lyckas lite cred.
All cred till min sambo som hade köpt en ny vas som passade kanon att fota påHelvete, måste vara årets absolut bästa klockbild jag har sett.
Ja det vet vi ju alla, att det räcker att lägga klockan på nåt snyggt, så blir det kanonbilder!All cred till min sambo som hade köpt en ny vas som passade kanon att fota på
Ganska snygg hommage på tag heuer det där måste jag säga.Hundpromenad 1 avklarad nu fruckost sen får det nog bli skogen med hundskrället.
Snyggt!Klippte en Epoch i huvudstaden.
Ja eller hur ren kopiaGanska snygg hommage på tag heuer det där måste jag säga.
Sekundvisare direkt hämtad från Timex 70tal. Annars fin tycker jag. Keeper såklartJa eller hur ren kopia
Alla klockor man köper är en keeperSekundvisare direkt hämtad från Timex 70tal. Annars fin tycker jag. Keeper såklart
Tills man säljer. Absolut är det såAlla klockor man köper är en keeper