Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bold choice for an office watch not gonna lieNot in his element
Nice, blir kul att få se lite riktiga bilder i tråden när allas beställningar trillar in. En undran utifrån pressbilden är dock om de prånglat på ett 19mm-band för den fotosessionen? Lite mer synliga bandstift än vad jag brukar föredra iaf.Snart sååå
Snart sååå
Vi får hoppas att det inte är ett 20mm band dom har påNice, blir kul att få se lite riktiga bilder i tråden när allas beställningar trillar in. En undran utifrån pressbilden är dock om de prånglat på ett 19mm-band för den fotosessionen? Lite mer synliga bandstift än vad jag brukar föredra iaf.
En på WUS som redan fått sin
Snart sååå
Vi får hoppas att det inte är ett 20mm band dom har på
Nu är ju bilden lite från sidan på det inlägget @Lord_tito88 delade ovan men man ser iaf inga bandstift, så håller tummarna
Godmorgon ️
Vi får hoppas att det inte är ett 20mm band dom har på
Nu är ju bilden lite från sidan på det inlägget @Lord_tito88 delade ovan men man ser iaf inga bandstift, så håller tummarna
Ja det ser ju lovande ut, tackFanns en till bild, ser ut som att bandet sitter tight
Den där har jag missat. Riktigt tuff! Ska hålla ögonen öppna på KoS framöver.Snart sååå
Då va Magnumklockan i hamn.
Snyggt, synd bara på det avhuggna tropic-bandet, men det kan du nog leva med!Då va Magnumklockan i hamn.
Är ju lycka att slippa flärpSnyggt, synd bara på det avhuggna tropic-bandet, men det kan du nog leva med!
Jäklar vad bra den är! Hur känns kvalité och finish? Verkar vara väldigt mycket klocka för pengarna. Grattis!Då va Magnumklockan i hamn.
En på WUS som redan fått sin
Najs!Då va Magnumklockan i hamn.
Helt ok tkr jag för vad man betalar.Jäklar vad bra den är! Hur känns kvalité och finish? Verkar vara väldigt mycket klocka för pengarna. Grattis!
Ser fint ut härifrån!Helt ok tkr jag för vad man betalar.
Bifogar lite snabba bilder.