Just det. Såg också bra ut.Jamen precis! Finns en iso liknande annan med vinklade hål som jag skulle vilja prova oxå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just det. Såg också bra ut.Jamen precis! Finns en iso liknande annan med vinklade hål som jag skulle vilja prova oxå!
Härligt! Tack så mycket och tack @Kreacon. Ha en riktigt härlig fredag mina vänner!Inte för att stjäla rampljuset från @Kreacon men sånt här kanske?
Hochwertiges Fluorkautschuk-Uhrenarmband mit poröser Struktur und Schnellverschluss, 20 mm, 22 mm, neues Design, FPM/FKM-Uhrenarmband aus Gummi - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
#hacker7.83€ 51% de réduction|Bracelet de montre Fkm | Bracelet de montre en caoutchouc Fkm-Montre en caoutchouc-Aliexpress
Achetez malin, vivez mieux! Aliexpress.comm.aliexpress.com
Det där har jag på väg, får återkomma med utlåtande om någon veckaHär var det andra men jag fattar inte hur man länkar från appen.
Ja gört!Det där har jag på väg, får återkomma med utlåtande om någon vecka
Haha vi kan byta rakt avGoddag
Kör vidare med byteslördag här med Prisbild finns i annons
Trevlig lördag på er
JA! Eller...njae förrestenHaha vi kan byta rakt av
En klocka jag varit nyfiken på sen den kom för ett par år sen, så det var fasen på tiden!
Det blir högt betyg, bra och välbalanserad skapelse
Tack för stjuttifjärde gången bäste @Nilas
Keeper, eXiT och OWg-material naturligvis
Den ser tamejtusan nästan oanvänd ut, blir nog ändring på det vare sig jag vill eller inteStort tack själv . Sitter grymt fint, låt den nu smaka lite på vatten .
Förjäkla bra den där! Står ingen på kö så testar jag gärna att ställa mig därDagens GG
patinan är grym!Förjäkla bra den där! Står ingen på kö så testar jag gärna att ställa mig där
Var det inte ngt annat märke som också skulle komma ut med en modell som heter Kraken?
CONCORDIA - Automatique - Kraken
Montre automatique homme noire étanche à 300m. Made in France. Cadran noir, verre saphir et boitier en acier 316L. Mouvement automatique Suisse, Soprod P024.charlie-paris.com