• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

På tal om gilt så är jag typ besatt av Formex nya Essence 39.

Slutsåld för tillfället dock.
FOR76MotherofSky_600x.jpg
Den är fasiken insane! Ser ut som nästa batch kommer i sept 2023..
 
Gillar du Isofrane bättre än ditt Cuda du hade?🙂 Jag håller Isofrane något högre än mitt nya Cuda men mitt äldre Cuda som följde med Armidaklockan är bäst.
Ja, jag skulle nog vilja säga att jag föredrar Isofrane över de jag testat. Men rent prismässigt så tycker jag nog att Borealis är mest prisvärt. Har ett äldre 20mm och ett nytt 24mm svart cuda som skiljer sig lite åt men är bra båda två. Men det gröna du och jag testat är mkt stelare än båda mina svarta. Men som vanligt är ju allt personligt vad man gillar 😊
 
Ja, jag skulle nog vilja säga att jag föredrar Isofrane över de jag testat. Men rent prismässigt så tycker jag nog att Borealis är mest prisvärt. Har ett äldre 20mm och ett nytt 24mm svart cuda som skiljer sig lite åt men är bra båda två. Men det gröna du och jag testat är mkt stelare än båda mina svarta. Men som vanligt är ju allt personligt vad man gillar 😊
Delar dina erfarenhet med avvikelsen att jag tycker Borealis är lite för gummibandigt, men jag är inget fan av MN och andra resorliknande band. Jag har dragning åt stummare hållet.
 
Tack, alltid gott att komma hem. Eftersom även du är en hedersknyffel så borde du naturligtvis få köpa det, men nu stannar det här då jag saknat det svårt och det skall naturligtvis så småningom klä det mintgröna moderskeppet. HaGoKväll!
Det var ett vansinnigt dåligt skämt typ 😬
Klart farbror ska behålla det, och sälj det aldrig igen 😄
 
Tillbaka
Topp