• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Samhällstjänsten slut för idag. Hemåt.
20230913_164024.jpg
Den där är ju otroligt mumsig! 😍 Strlk på den?

Wise verkar ju lyssna på sina kunder, hatten av. Så nu har de tagit fram en länk, 904 stål, med microjustering, mm.
Kostar 1299 USD + moms. Borde ju vara rätt prisvärt?
Klockan på bild 599USD +moms.

1x1_HIT_SSL_AD8_3_1800x1800.jpg
1x1_HIT_SSL_AD8_S_2_8af97bd1-be96-49c2-9c1a-cf9b611c2552_1800x1800.jpg

1290x1920_SSL_AD8Adjustableclasp_1800x1800.jpg
Jag är lite småsugen på en sådan. Just nu får man även lite rabatt på priset. Spännet ser riktigt bra ut. Påminner om Tudors T-fit. Den enda reservationen jag har är om det blir för mycket bling/polerat :/

Senast ändrad:
Kör du 20m utan tuber, jag får panik vid 3m på botten av lokala simhallen 😳

Fin den där Citizen, såg pepsimodellen ute på FB för bra pris men din version är den bästa 👌🏻
Inga tuber. Är väl knäpp men i all ödmjukhet är jag rätt bekväm på 20. Dubbelt upp börjar det bli lite kämpigare för gamla kroppen 😬

Väldigt nöjd med den, kan bara rekommendera å testa om möjlighet ges 👍🏼
Finns i titan också fast den springer förstås iväg prismässigt...

På tal om Citizen, så har en ny och billigare Challenge Diver precis släppts. Oklart vad som dyker upp på våra breddgrader, men har åtminstone sett svart å blå (på länk!) hos nordiska handlare runt 3k
maxresdefault.jpg

...slänger in nya Series 8 GMT också för alla GMT-fans därute
Citizen-Series-8-GMT-1.jpg

Tillbaka
Topp