• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_2961.jpeg

IMG_2962.jpeg

Försöker korta ner frugans ur&penn länk, men kan inte begripa hur f*n denna är tänkt att funka. Vad fasen ska jag trycka på menar de? Någon som är smartare än mig? 🙏🏻
Kanske lyfta på något sätt?
Pilen kanske visar hur de ska tryckas in?

Senast ändrad:
Just inkommen via Zelos clearance sale. Blev egentligen inte så värst mycket billigare mot förra årets launchpris 370-380 dollar, då dollarn stuckit iväg också, men lite granna. Detta är definitivt inget returex i alla fall, med massa repor och missalignment som folk var oroliga för. Alla plastskydd satt som från fabrik, bronset fläckfritt - så snarare extraexemplar för garantiärenden i detta fallet.
Var lite orolig för storleken, men sitter bra i 3d-världen.

20230915_151941.jpg

20230915_151950.jpg

Var skeptisk till Tissot när du postade den första gången men den ser riktigt gedigen ut! 🥩🤩

Sneglat på en Seastar 36mm till sambon men vetefan om hon kan släppa sin smart watch 🤔

NY0040 idag igen 💤
1000009759.jpg

Jag är positivt överraskad av Tissoten... hade inte jättestora förväntningar iofs. men är väldigt nöjd!
Jag föredrar denna mot Certinas HAQ-dykare jag haft tidigare (som nu mer bara finns som chronografer i sortimentet)
Känns som snäppet högre kvalité än Certina men är tyvärr lite mer "bling", där föredrar jag den tooligare Certina action diver 38/43.

Tillbaka
Topp