• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skulle vilja se en film på någon som efter en helkväll får en sån i händerna för första gången och ska försöka förstå sig på den 😆
Försökt synka och ställa alla visare på min men kvalitén på urverken är sjukt låg så efter en timme var de i osynk..en gick inte mer än en kvart sen stannade den.
Det här kommer ingen tro men den är rätt bekväm på armen.

Skulle vilja se en film på någon som efter en helkväll får en sån i händerna för första gången och ska försöka förstå sig på den 😆
Jag tror att man måste ha tagit alla på marknaden förekommande illegala substanser för att ratta dessa ur. Vara lite som Moondog (Matthew McConaughey) i The Beach Bum.

Man kan också nöja sig med konventionella armbandsur. ⌚

Nästa gång jag "är på lyset" skall jag klicka hem den här. 😜
42274844.jpg
Bara gökuret som saknas! :D Hade kanske adderat lite för mycket på höjden så att säga, men vad f-n när de ändå är igång så...

Jag är en mycket svag människa. Skulle ju inte köpa fler ur i år, men har nu klickat hem den här till ett hyggligt slutpris, 3 500 kr inkl. moms/tull och frakt. Återstår att se om det blir råd till en resa till varmare breddgrader i vinter eller om det blir "Lyxfällan Edition Pensionär". 🤣
Screenshot_20230922_102239_AliExpress~2.jpg

Screenshot_20230922_092040_AliExpress~2.jpg

IMG_1940.jpeg

1190€ LE 100st

@Baramats du gillar ju Franskt, kjööp!
Ja du, men jag avskyr ”to much” lume på bezeln.

När du ändå tar upp Akrone så, är det inte dax för en trådklocka?

Jag är en mycket svag människa. Skulle ju inte köpa fler ur i år, men har nu klickat hem den här till ett hyggligt slutpris, 3 500 kr inkl. moms/tull och frakt. Återstår att se om det blir råd till en resa till varmare breddgrader i vinter eller om det blir "Lyxfällan Edition Pensionär". 🤣
Screenshot_20230922_102239_AliExpress~2.jpg

Screenshot_20230922_092040_AliExpress~2.jpg

Vad kul! Ska bli spännande att se riktiga bilder på den!

Tillbaka
Topp