20 eller 22mm?Fasta bandstift och ett onepieceband.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20 eller 22mm?Fasta bandstift och ett onepieceband.
![]()
WowNämen hallå där! Lite nytt på en måndag är aldrig fel.
![]()
Trevligt (i mina ögon i alla fall) nytt från Venezianico
![]()
Nereide Amazzonite - Limited Edition
Amazonite is renowned for its wide spectrum of hues, ranging from deep azure to the most delicate shades of green, forming a captivating kaleidoscope of colors. This chromatic variation is the outcome of lead presence within its crystalline structure. Every single piece of amazonite is a unique...www.venezianico.com
![]()
Hallojsan, vilka skönheter man får beskåda en måndagseftermiddag.Nämen hallå där! Lite nytt på en måndag är aldrig fel.
![]()
Skulle nog påstå att den är lite grönare i verkligheten än vad bilden visar. Jäkla AI i kameran som inte kan stängas avWowden färgen såg mycket bättre ut på ditt foto än det på deras hemsida
![]()
20mm,20 eller 22mm?
Jäkligt snygga! Och kvalitén är ruskigt bra. Synd det här med tompengpung..Trevligt (i mina ögon i alla fall) nytt från Venezianico
![]()
Nereide Amazzonite - Limited Edition
Amazonite is renowned for its wide spectrum of hues, ranging from deep azure to the most delicate shades of green, forming a captivating kaleidoscope of colors. This chromatic variation is the outcome of lead presence within its crystalline structure. Every single piece of amazonite is a unique...www.venezianico.com
![]()
Digital måndag.
![]()
Skarpsynt! Jag är förvånad att ingen tog det tidigare.Men vänta nu!
14!
Jag trodde inte den där hade 24h visning!?
Skarpsynt! Jag är förvånad att ingen tog det tidigare.
Det är tyvärr bara lite photoshop-magi.![]()
Skarpsynt! Jag är förvånad att ingen tog det tidigare.
Det är tyvärr bara lite photoshop-magi.![]()
Ha, ha..., jag minns ölglaset ur vilket det dracks mellanöl. Ett öl som 1/7 1977 förbjöds att säljas i livsmedelsbutiker. Askkoppen fanns i såväl bords- som golvmodell.Jag måste säga att jag är mycket nöjd med Spinnaker. Färgsättning och design förflyttar en bakåt i tiden och själv är jag mycket förtjust i kombon med krokodil-bund som jag tycker ytterligare förstärker intrycket av tidskapsel.
![]()
![]()
Jag får vibbar från en tidsera då en stor stark såg ut så här och aldrig någonsin på något annat vis....
![]()
...och då det stod en sån här på varje bord i kontor, fikarum och lunchrestauranger (nej allt var inte bättre förr).
![]()
Jag var ju bara ett barn på 70-talet men nog minns jag hur det såg ut. Någon annan i tråden kanske var mer i farten med ovannämnda rekvisita... @Smooth Operator kanske kan förmedla tidserans high lights?
Min första ”riktiga” klocka 11år gammal. Jag minns hur jag valde ut den i klockbutiken. Den kom i en gul plåtlåda som fick stå som prydnad i pojkrummet. Vad som hände med den har jag däremot inget minne av men den är försvunnen sedan länge. Hoppas att den försvann under någon spännande expedition med livet och äran som insats.Camel trophy
![]()