• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

80-talet - var det inte då AHA slog igenom med sin episka video?
D1-Milano-Sketch-7.jpg

D1-Milano-Sketch-5.jpg

Automan-klocka!!

MEN VAD KUL!

Jag har letat i evigheter efter den här filmen! Mindes detaljer från filmen från när jag var liten men har inte kunnat få fram vad den heter. Har trålat IMDB och googlat som en tok. Självklart är det på bästa klockforumet man får oväntad hjälp med något sådant.

Samma här!
Men det var väl en serie?
Kommer ihåg att det var mkt coolare än knight rider 😍

Oops, det var den klockan det men det var det värt för en go DØDS! 😆
(ska försöka hitta den imorgon)
IMG_20230927_175200.jpg
IMG_20230927_175049.jpg

Aww, saknar den redan...
IMG_20230917_173932.jpg
WTF! Gick båda bandstiften av?😟
Du fick ju behålla bandet i alla fall.. he he he.😉
Nåja om det är någon som har förutsättningar att hitta den igen är det väl du. Är det djup där?

• Love
Reactions: v0n
DØDS or die!...nationalsport #1 i ditt modersland har jag hört 🥳
kommentar?

Japp, "Dödsing" är stort i Norge.
Organiserad sen länge 😊
Tror WM är i Norge varje år

• Love
WTF! Gick båda bandstiften av?😟
Du fick ju behålla bandet i alla fall.. he he he.😉
Nåja om det är någon som har förutsättningar att hitta den igen är det väl du. Är det djup där?
Japp, uppenbarligen urusla stift 😄
Hoppas den hittas imorgon, inte så värst djupt så ska nog inte vara omöjligt...om det inte är för dyigt på botten dvs
Det är ju ändå respekt när det smäller så att båda bandstiften ryker! 😂
Har aldrig hänt förut, får reklamera skiten 😁
Japp, "Dödsing" är stort i Norge.
Organiserad sen länge 😊
Tror WM är i Norge varje år
Oorganiserad som man är visste jag inte ens att det var en grej innan norska systersonen nämnde det förra månaden typ.
Man var visst inte ensam trots allt 😎
Du får börja svetsa fasta bandhorn! 🙌🏻
Har ju en med fasta bandstift så det får bli den...eller ingen klocka alls 🤧

Hoppas den hittas imorgon, inte så värst djupt så ska nog inte vara omöjligt...om det inte är för dyigt på botten dvs

Oorganiserad som man är visste jag inte ens att det var en grej innan norska systersonen nämnde det förra månaden typ.

Haha, vad fasen. Tänkte det va hela vitsen med nato att klockan sitter kvar om ena stiftet ryker, men så smäller du av bägge... hoppas du hittar klockan iallafall.

• Like
Samma här!
Men det var väl en serie?
Kommer ihåg att det var mkt coolare än knight rider 😍
Japp, en serie.
Coolast var ju Airwolf som var en tv-serie OCH en film. Eller ja, det var ju egentligen bara så att de cashade in lite extra genom att släppa det långa pilotavsnittet på hyr-VHS. Som jag och mina kompisar naturligtvis hyrde och tyckte det var en riktig superfilm.

"Hoppas den hittas imorgon, inte så värst djupt så ska nog inte vara omöjligt...om det inte är för dyigt på botten dvs"
Om du inte fixar det får du ringa Jan Guillou och be honom förklara hur det ska gå till.
(att vara en riktig pajsare som kan fridyka och hitta dyr klocka i dyn är en av Hamiltons superkrafter i en av böckerna)

"Hoppas den hittas imorgon, inte så värst djupt så ska nog inte vara omöjligt...om det inte är för dyigt på botten dvs"
Om du inte fixar det får du ringa Jan Guillou och be honom förklara hur det ska gå till.
(att vara en riktig pajsare som kan fridyka och hitta dyr klocka i dyn är en av Hamiltons superkrafter i en av böckerna)
...och att veta hur allting ligger till och att aldrig någon ha haft fel är väl då Jan Guillous hemliga (?) superkraft.🤣

Tillbaka
Topp