• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Ser ut att vara i ett trevligt skick, gratulerar! Kul med länken också. 👌 Har mitt exemplar på mig idag, en riktig favorit:

20231026_183424.jpg

Tackar!

Ja, skicket är precis så bra som jag hoppades. Skarpa boettkanter och inte för repigt glas.

8DF022E7-3574-44DB-AEAE-67773260BBB8.jpeg
 

Delgada

Patek
Tittar till det senaste inköpet och är glad.😁 Ska dock inte användas... ännu... 😕
Överlämnas till hustrun för inslagning i julpapper och kommer öppnas av mig om knappt 2 månader.🎄
En win win win win situation.
Jag får en julklapp jag vill ha, hustrun slipper grubbla och fundera och köpa, jag överlistade köpstoppet och slutligen jag får en orsak att se fram emot julen. (det har varit lite si och så med det sista annars på senare år)
20231026_061530.jpg
 
Tittar till det senaste inköpet och är glad.😁 Ska dock inte användas... ännu... 😕
Överlämnas till hustrun för inslagning i julpapper och kommer öppnas av mig om knappt 2 månader.🎄
En win win win win situation.
Jag får en julklapp jag vill ha, hustrun slipper grubbla och fundera och köpa, jag överlistade köpstoppet och slutligen jag får en orsak att se fram emot julen. (det har varit lite si och så med det sista annars på senare år)
20231026_061530.jpg
Man får julklapp.

Klockan kosta 550 alt 600usd, minns inte exakt. +Tull, moms och frakt. Kalaset landade strax söder om 10’

Edit: 7630+1981
Det är orimligt!

160217449368468326.png
 

inzomniac

Cartier
2-Faktor
Ja, med den Zelos-rensningen som var för ett litet tag sedan fick man ju köpa fort så blev att jag betalade i SEK via Paypal, och det blev 11.70. Hade nog inte blivit så värst mycket bättre att ta kortets växling, 11.50 kanske. Näe, brutalt att köpa i USD nu och med moms o allt sen :nailbiting:
 

Master J

Audemars
2-Faktor

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
ja ursäkta min kamerala inställning, samtidigt som jag har så dålig koll på växelkursen.
Dyrt som fan blir det.
Jag tänker att det som vanligt är sossarnas fel... men just den här gången är det lite svårt att förstå hur det gått till 😅
Frakten var ju inte gratis så den är ju medräknad också. Klockan kostade iaf 600. Jag vet heller inte vad växelkursen stod i när jag köpte, som sagt en månad sen ungefär. Jag räknade inte på kronor o ören utan betalade bara och såg glad ut 😃
 
Topp