Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kombo därHundpromenadat här med! Luftade Synchron lite idag efter att enbart haft CWC en vecka.
![]()
Tack! Ja oförskämt nöjd med den kombonBra kombo där![]()
Vart var bandet från?Tack! Ja oförskämt nöjd med den kombonEn av få gånger det verkligen klickat. Skadar ej att det är väldigt bekvämt också!
Vart var bandet från?
Får bli i framtiden då![]()
"FLAG" HD Print PRO Hook Strap Series — Nick Mankey Designs
"FLAG" HD Print PRO Hook Strap Stainless Steel Elastic Watch Band Seriesnickmankeydesigns.com
Inte helt billiga med frakt, moms och den horribla valutakursen dock. Sen en leveranstid på 14-ish veckor. Men "den som väntar på nått gott.." osv![]()
Bra första intryck? Beställde en innan ja fick tag på min cwc. Märkte att det ej gick att avbeställa förbeställning så inväntar en till nästa vecka jag medMonnin boett sitter aldrig fel.
![]()
![]()
Är nöjd med första intrycket och som förväntat kan man säga. Är ju väl bekant med boetten sedan tidigare och mycket därför man slog till.Bra första intryck? Beställde en innan ja fick tag på min cwc. Märkte att det ej gick att avbeställa förbeställning så inväntar en till nästa vecka jag med![]()
Monnin boett sitter aldrig fel.
![]()
![]()
Alldeles riktigt! Du vet vad jag har för smakJag hade nästan kunnat ta gift på att du skulle knipa en sådan. Det är som att du bor i mitt huvud. Ser ut att sitta som en smäck!