• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kalli

Omega
SM "Ranger Mini".

20231203_181242.jpg

20231203_181542.jpg


✌️
Snyggt! Jag tog själv bort länken från min SM "Explorer" igår och satte på NATO-band.
IMG_2498.jpg
 

Kalli

Omega
Nice! 👌 Jag har inte ens kortat länken på "Rangern". Den ser fin ut men jag är bara ingen länksnubbe... 🤷🏼

Jag har aldrig varit särskilt länkförtjust, utan gillat NATO, men den här klockan vill jag gärna ha på länken den kom på. Kanske bara en ursäkt för att skaffa en klocka till för att ha på NATO 24/7 :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Kul att du gillade Skálmöld 😃

Det är felstavat i låtlistan. Låten heter ”Sleipnir” som enligt nordisk mytologi var Odens åttafotade häst (som var den starkaste och snabbaste av alla hästar i världen)


Men som sagt, riktigt kul att höra att du gillar vad du hörde 👍🏻
 

Delgada

Patek
Måndag och ny vecka.
Det här var den första amphibia jag skaffade för lite mer än 4 år sedan.
Hade min Omega som finklocka och min GUL som vardagsklocka men tänkte det kunde vara kul med en mekanisk vardagsklocka också. Hade ingen tanke på att det skulle bli fler klockor då....
20231204_075248.jpg
 
Topp