• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Man får kaffe.
20240207_103604.jpg
 
Snygg. Vad är det för märke? Är lite sugen på något liknande.

 
Känt och klämt lite på denna nu. Till det positiva har den en bra tyngd, härligt kupat glas och rentav magiskt bra blå tavlan. Till det negativa upplever jag både boett och länk aningen vassa och saknar den där sista finishen. Kronografen återställer inte heeelt hundra till 12 vilket också stör en smula. Men overall så visst känns den som en något dyrare klocka på armen. Bara låset kan man sitta och stirra på en bra stund.

46ED82F7-9048-4564-AA5A-2E1CAD88B6AD.jpeg


Heads-up om nån mer är sugen på att testa.
 
Känt och klämt lite på denna nu. Till det positiva har den en bra tyngd, härligt kupat glas och rentav magiskt bra blå tavlan. Till det negativa upplever jag både boett och länk aningen vassa och saknar den där sista finishen. Kronografen återställer inte heeelt hundra till 12 vilket också stör en smula. Men overall så visst känns den som en något dyrare klocka på armen. Bara låset kan man sitta och stirra på en bra stund.

46ED82F7-9048-4564-AA5A-2E1CAD88B6AD.jpeg


Heads-up om nån mer är sugen på att testa.
Ser väldigt trevlig ut! Men rätt liten va?
 
Känt och klämt lite på denna nu. Till det positiva har den en bra tyngd, härligt kupat glas och rentav magiskt bra blå tavlan. Till det negativa upplever jag både boett och länk aningen vassa och saknar den där sista finishen. Kronografen återställer inte heeelt hundra till 12 vilket också stör en smula. Men overall så visst känns den som en något dyrare klocka på armen. Bara låset kan man sitta och stirra på en bra stund.

46ED82F7-9048-4564-AA5A-2E1CAD88B6AD.jpeg


Heads-up om nån mer är sugen på att testa.
Gillar den! Himla härlig tavla.
 
Tillbaka
Topp