Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstaterat att K&S här har blivit som marketplace. "Hej finns klockan kvar?" Sedan total tystnad
Sinn idag![]()
![]()
a bra men hemma bäst?
Dagen började 4:00 med snöplogning sen allt jobb på gården, helt slut. Kan nu iaf njuta av denna cronos explorer. Vilken kvalitet sitter silkeslent på armen.
Tack @Master J för en trevlig affär![]()
Fan, flera fina band där! Var har du hittat Nato banden?Förra exemplaret av det här bandmonstret sålde jag för snabbt. Det nya skall stanna och det längtar till vår/sommar och massor av färgglada band.
![]()
![]()
Märkligt nog hos CNS. Jag är annars inte överdrivet förtjust i den butiken.Fan, flera fina band där! Var har du hittat Nato banden?![]()
Märkligt nog hos CNS. Jag är annars inte överdrivet förtjust i den butiken.
Förstår mig inte på det där beteendet, hänt mig också ett par gånger senaste tiden. Kanske är någon form av tvångstanke. Man bara måste veta om klockan finns kvar, även om ej intresserad av att köpa.Konstaterat att K&S här har blivit som marketplace. "Hej finns klockan kvar?" Sedan total tystnad
Sinn idag![]()
![]()
Snygg. Vad är det för märke? Är lite sugen på något liknande.Lyckas bocka av en på min 2024 lista (kors i taket) i form av en pilot som landa idag. Väldigt trevlig bekantskap![]()
![]()
![]()
De enda natoband jag gillat hos dem förut är deras bomullsnato som är riktigt sköna.Jag är ett fan av deras ribbade natoband och de nya som dom kallar "original". Lika bra eller bättre än sådana som kostar flera gånger mer.![]()
Snygg. Vad är det för märke? Är lite sugen på något liknande.
Nej det är jätte märkligtFörstår mig inte på det där beteendet, hänt mig också ett par gånger senaste tiden. Kanske är någon form av tvångstanke. Man bara måste veta om klockan finns kvar, även om ej intresserad av att köpa.
Stenhård Sinn!
De enda natoband jag gillat hos dem förut är deras bomullsnato som är riktigt sköna.
Ser väldigt trevlig ut! Men rätt liten va?Känt och klämt lite på denna nu. Till det positiva har den en bra tyngd, härligt kupat glas och rentav magiskt bra blå tavlan. Till det negativa upplever jag både boett och länk aningen vassa och saknar den där sista finishen. Kronografen återställer inte heeelt hundra till 12 vilket också stör en smula. Men overall så visst känns den som en något dyrare klocka på armen. Bara låset kan man sitta och stirra på en bra stund.
![]()
Heads-up om nån mer är sugen på att testa.
Gillar den! Himla härlig tavla.Känt och klämt lite på denna nu. Till det positiva har den en bra tyngd, härligt kupat glas och rentav magiskt bra blå tavlan. Till det negativa upplever jag både boett och länk aningen vassa och saknar den där sista finishen. Kronografen återställer inte heeelt hundra till 12 vilket också stör en smula. Men overall så visst känns den som en något dyrare klocka på armen. Bara låset kan man sitta och stirra på en bra stund.
![]()
Heads-up om nån mer är sugen på att testa.
Ca 40x49mm så inte super liten. Men jag föredrar lite större.Ser väldigt trevlig ut! Men rätt liten va?
Den var fin. Nu blev jag också sugen.Funderar på att släppa alla paganis och go all-in på cronos.
Deras GMT master ville jag ju ha för allra första början
Kvaliteten är ju grymt bra![]()
![]()
![]()