• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det behövs verkligen ingen annan klocka på min gård än denna
1000019483.jpg
OWG?

Funderar på ett gummi till denna (gillar gummi trots flygare…) men vilket?
IMG_9011.jpeg

Vet det finns ett pilotgummi på watchwear men ute efter annan look. Har ett svart rakt gummi hemma med som är fint men känns lite ”trist” 🙂
Vilket märke är klockan om jag får fråga? :)

Samma på här, tycker nog också mer om A… 🤓
IMG_9018.jpeg

Jag röstar på Laco, denna är ju ruggigt bra men bärs långt dock…
Har funderat på en Laco Pro på stålarmband men vill ha manualverk och den har en screw-down-crown. Jag gillar inte riktigt den kombinationen. Troligen ska jag köpa en Stowa Classic just pga den anledningen. Tråkigt att Stowa inte erbjuda klockan med stållänk dock...

Har funderat på en Laco Pro på stålarmband men vill ha manualverk och den har en screw-down-crown. Jag gillar inte riktigt den kombinationen. Troligen ska jag köpa en Stowa Classic just pga den anledningen. Tråkigt att Stowa inte erbjuda klockan med stållänk dock...
Är väl bara att kötta dit ett shark-mesh själv i efterhand 🦈

Missat Pro-varianten... Tack för att jag fick anledning att googla det. 🙏
Gick ju att plocka ihop en 37a precis som jag vill ha den. 😊

Screenshot_20240314_115009_Samsung Internet.jpg

Då ska jag bara skrapa ihop flis oxå... 💸😅

Tillbaka
Topp