Delgada
Pandion
OWG?Det behövs verkligen ingen annan klocka på min gård än denna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG?Det behövs verkligen ingen annan klocka på min gård än denna![]()
Speedmaster kvar också
Riktigt sugen på MOP eller Sky Blue. Fundera på att sälja min Mako V3 för att köpa en sån...har ingen GMT i samlingen just nu....Zelos släpper nya Mako GMT´s.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilket märke är klockan om jag får fråga?Funderar på ett gummi till denna (gillar gummi trots flygare…) men vilket?
![]()
![]()
Gummi Diver FKM - Grön - Watchwear.se
Premiumgummi med borstat spänne. Material: FKM-gummi Bredd: 20mm / 22mm Längd: ca 80mm + 140mm / 75mm + 140mm Bredd vid spänne: 20mm / 20mmwatchwear.se
![]()
Gummi Vent - Grön - Watchwear.se
Dykargummi med luftkanaler. Det är “quick release”-bandstift på denna modell, dvs inget verktyg krävs för byte av band. Bredd: 20mm / 22mm / 24mm Längd: ca 75mm + 125mm Bredd vid spänne: 18mm / 20mm / 22mmwatchwear.se
Vet det finns ett pilotgummi på watchwear men ute efter annan look. Har ett svart rakt gummi hemma med som är fint men känns lite ”trist”![]()
Vilket märke är klockan om jag får fråga?![]()
Har funderat på en Laco Pro på stålarmband men vill ha manualverk och den har en screw-down-crown. Jag gillar inte riktigt den kombinationen. Troligen ska jag köpa en Stowa Classic just pga den anledningen. Tråkigt att Stowa inte erbjuda klockan med stållänk dock...Samma på här, tycker nog också mer om A…![]()
![]()
Jag röstar på Laco, denna är ju ruggigt bra men bärs långt dock…
![]()
Pilot Watch ORIGINAL by Laco Watches | Model Memmingen
Laco offers exclusive and original German Pilot Watch ORIGINAL since 1925. Buy your model Memmingen quick and safely at the Laco Watches Onlineshop.www.laco.de
Är väl bara att kötta dit ett shark-mesh själv i efterhandHar funderat på en Laco Pro på stålarmband men vill ha manualverk och den har en screw-down-crown. Jag gillar inte riktigt den kombinationen. Troligen ska jag köpa en Stowa Classic just pga den anledningen. Tråkigt att Stowa inte erbjuda klockan med stållänk dock...
Vilken Mako har du?Riktigt sugen på MOP eller Sky Blue. Fundera på att sälja min Mako V3 för att köpa en sån...har ingen GMT i samlingen just nu....
V3 Raindrop CarbonVilken Mako har du?
Har funderat på en Laco Pro på stålarmband men vill ha manualverk och den har en screw-down-crown. Jag gillar inte riktigt den kombinationen. Troligen ska jag köpa en Stowa Classic just pga den anledningen. Tråkigt att Stowa inte erbjuda klockan med stållänk dock...
Grattis!!! Datumfönster vill jag oxå ha. Superfin GADA.Missat Pro-varianten... Tack för att jag fick anledning att googla det.
Gick ju att plocka ihop en 37a precis som jag vill ha den.
![]()
Då ska jag bara skrapa ihop flis oxå...![]()
Grattis!!! Datumfönster vill jag oxå ha. Superfin GADA.
Hehe för all del, det är ju din klocka nuDen här alltså..
Hoppas @M26 förlåter mig för att ha putsat kanterna en smula för att få lite mera liv i patinan.
![]()
Den där har jag oxo haft. En otroligt fin klocka!Hehe för all del, det är ju din klocka nu
Kör själv på lite mindre format idag, tack @Finnish Joe för den supertrevliga Freedivern
![]()
![]()
Ja sannerligenDen där har jag oxo haft. En otroligt fin klocka!![]()
Den här alltså..
Hoppas @M26 förlåter mig för att ha putsat kanterna en smula för att få lite mera liv i patinan.
![]()
Välkommen tillbakaHur länge kan man vara sur egentligen?
Känner att min gräns går vid 3,5 år...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()